۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷
حضور ۱۲۰ شرکت صنعت مستربچ و کامپاند در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست

حضور ۱۲۰ شرکت صنعت مستربچ و کامپاند در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست

رئیس هیات مدیره انجمن انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران گفت: برای این که صنعت رونق یابد باید پیش از پیش بازیگران اصلی این حوزه در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نقش آفرینی کنند.

به گزارش بازار، سعید زکایی رئیس هیات مدیره انجمن انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه های پلیمری ایران از نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یک رویداد قدیمی و با پتانسیل بالا در صنعت پلیمر یاد کرد.

وی ضمن بیان این که تامین کنندگان عالی و داری پتانسیل بالا در صنعت مستربچ و کامپاند در ایران حضور دارند، درباره نقش انجمن در جانمایی اعضای این تشکل در نمایشگاه ایران پلاست توضیح داد: این جانمایی با همکاری ما انجام شد و انجمن نقش جدی در اولولیت بندی و جانمایی اعضا داشت؛ البته این کار در قالب همکاری با برگزارکنندگان نمایشگاه صورت گرفت.

ذکایی درباره نقش تشکل ها در سیاست گذاری نمایشگاه ایران پلاست گفت: برای این که صنعت رونق یابد باید پیش از پیش بازیگران اصلی این حوزه در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نقش آفرینی کنند. تشکل ها و انجمن ها مهمترین بازیگران صنعت پلاستیک هستند و هر چه بیشتر در فرایند سیاست گذاری نمایشگاه نقش آفرینی کنند، می توان شاهد برگزاری تخصصی تر این رویداد و همچنین رونق بیشتر آن بود.

وی پیشنهاد داد تا مجریان، یک تاریخ ثابت برای هر دوره نمایشگاه ایران پلاست تعیین کنند.

کد خبر: ۲۴۳٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha