۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
رسیدگی به موضوع لغو استخدام ۶۴۰۰ معلمی که حکم کارگزینی آنها نیز صادر شده ضروری است
نماینده مردم نیشابور در مجلس:

رسیدگی به موضوع لغو استخدام ۶۴۰۰ معلمی که حکم کارگزینی آنها نیز صادر شده ضروری است

ارکانی، نماینده مردم نیشابور خواستار رسیدگی به وضعیت لغو استخدام ۴۰۰ نفر از برگزیدگان جهت جذب به عنوان معلم در قالب قرارداد کار معین شد.

به گزارش بازار، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش، برای ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از برگزیدگان جهت جذب به عنوان معلم در قالب قرارداد کار معین با طی مراحل اداری و گزینش، حکم کارگزینی صادر و برای آنها حقوق نیز واریز کرده است، اما به ناگهان با لغو استخدام آنها سرنوشت و زندگی این افراد با بلاتلکیفی مواجه شده است، بنابراین مسئولان چه پاسخی برای این افراد از جمله در نیشابور و فیروزه دارند؟

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: احداث بازار دام شهرستان میان جلگه علی رغم طی همه مراحل قانونی باز هم با کارشکنی در استان خراسان رضوی دچار توقف شده و زندگی یکصدهزار نفر در ۳۸۰ روستا در حال نابودی است، مردم و دامداران میان جلگه باید با این وضعیت چه کنند؟ لذا هر چه سریعتر به داد این مردم برسید.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور افزود: بخش محروم سرولایت زادگاه شهید سردار شوشتری مدتهاست که منتظر عنایت جنابعالی برای ارتقا به شهرستان است، شعار شما توجه به مناطق محروم و توسعه عدالت بود، لذا درخواست دارم مردم سرولایت را دریابید. این در حالی است که مبدأ زائران پیاده به سمت شهرستان های نیشابور و زبرخوان و به سمت مشهد الرضا است، بنابراین دستگاه های دولتی فقط به مشهد امکانات ندهند، بلکه زائران در مسیر نیشابور را نیز دریابند.

کد خبر: ۲۴۳٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha