۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
تشکیل اداره تعزیرات حکومتی در ۲۰ شهرستان کشور
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد

تشکیل اداره تعزیرات حکومتی در ۲۰ شهرستان کشور

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تحلیف ۲۰ رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی گفت: با معرفی روسای شعب در ۲۰ شهرستان کشور اداره تعزیرات حکومتی تشکیل و به صورت مستقل به پرونده‌های تعزیراتی رسیدگی می‌شود.

به گزارش بازار، احمد اصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تحلیف ۲۰ رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی گفت: قضاوت، با مال، جان و ناموس مردم مرتبط است پس تمام تلاش شما این باشد که در قضاوت رضایتمندی خداوند حاکم باشد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، فلسفه تشکیل این سازمان را رسیدگی به تخلفات با سرعت بیشتر به منظور اثرگذاری لازم در حوزه تنظیم بازار با کمترین زمان و هزینه عنوان کرد و افزود: روسای شعب باید ضمن سرعت در کار شئون قضائی در رسیدگی ها، ارتباط با مردم و حضور در بازار را رعایت کنند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی در بین مردم، گفت: در اطلاع رسانی مطلع شدن مردم از برخورد با تخلفات باعث ایجاد امید در جامعه و تهدیدی برای متخلفان حوزه امنیت اقتصادی خواهد شد.

اصانلو افزود: اجازه ندهید قضاوت برای شما عادی و کلیشه‌ای شود که اگر این اتفاق بیافتد آن روز، پایان روز کاری شما خواهد بود و دنیا و آخرت شما خراب خواهد شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان این مطلب که قضاوت درست یا اشتباه قطعا در زندگی اثرگذار است، گفت: در هنگام قضاوت همیشه خودتان را جای ارباب رجوع قرار دهید و تصور کنید این مشکل برای خود شما اتفاق افتاده است، اگر به این موضوع خوب فکر کنید می‌توانید در کارتان موفق باشید.

با معرفی روسای شعب در ۲۰ شهرستان کشور اداره تعزیرات حکومتی تشکیل و به صورت مستقل به پرونده‌های تعزیراتی رسیدگی می‌شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha