۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

آمریکا برترین دانشگاه‌های دنیا را در خود جای‌داده که باعث شده دانشجویان زیادی به‌قصد تحصیل در مقاطع مختلف وارد این کشور شوند.

به گزارش بازار، آمریکا برترین دانشگاه‌های دنیا را در خود جای‌داده که باعث شده دانشجویان زیادی به‌قصد تحصیل در مقاطع مختلف وارد این کشور شوند. همین امر باعث پیشرفت روزافزون این کشور است چرا که دانشجویان پس از تحصیل در این کشور مشغول به کار شده و در پیشرفت اقتصادی آن سهیم هستند.

در دنیا افراد زیادی هستند که قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و سالانه متقاضیان زیادی از روش‌های مختلف موفق به مهاجرت به آمریکا می‌شوند.

افرادی که به آمریکا مهاجرت می‌کنند اغلب به دنبال پیشرفت در زمینه‌های تحصیلی، شغلی یا سرمایه‌گذاری هستند چرا که این کشور فرصت‌های زیادی برای پیشرفت در اختیار شما می‌گذارد.

آمریکا برترین دانشگاه‌های دنیا را در خود جای‌داده که باعث شده دانشجویان زیادی به‌قصد تحصیل در مقاطع مختلف وارد این کشور شوند. همین امر باعث پیشرفت روزافزون این کشور است چرا که دانشجویان پس از تحصیل در این کشور مشغول به کار شده و در پیشرفت اقتصادی آن سهیم هستند.

همچنین فرصت‌های شغلی بسیار زیادی در آمریکا به دلیل اقتصاد بزرگ آن وجود دارد. در حال حاضر ایالات متحده آمریکا قدرت اقتصادی اول در جهان است و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین می‌باشد.

ازآنجاکه زیرساخت‌های کشور آمریکا بسیار اصولی بنا شده بزرگ‌ترین شرکت‌ها و کسب‌وکارهای دنیا در آنجا قرار دارد؛ از جمله این شرکت‌ها می‌توان به گوگل، آمازون، تسلا، فیس‌بوک، اپل و... اشاره کرد.

این نشان می‌دهد که بستر بسیار مناسبی برای رشد استارتاپ و بیزینس‌های نوپا وجود دارد، به همین دلیل سرمایه‌گذاران اغلب به سمت این کشور جذب شده و سرمایه خود را در آنجا سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ایالات متحده آمریکا کشوری بزرگی است که به دنبال استفاده از تمام ظرفیت خود است و به همین دلیل سالانه افرادی را با روش لاتاری به کشور خود جذب می‌کند.

لاتاری یکی از روش‌های محبوب و البته سخت برای مهاجرت به آمریکا است که اتفاقاً ایرانیان زیادی از این روش به آمریکا مهاجرت کرده‌اند.

با اینکه در سال‌های اخیر مهاجرت به آمریکا برای ایرانیان امری سخت و مشکل شده باز هم می‌توان گفت که این کشور انتخاب اول متقاضیان در بین کشورهای دنیا است.

ایالات متحده آمریکا کجاست؟

ایالات متحده آمریکا (USA)که اغلب به‌عنوان ایالات متحده یا آمریکا شناخته می‌شود یک کشور بزرگ در قاره آمریکای شمالی می‌باشد که قدرت اقتصادی، نظامی، سیاسی و... در جهان است.

ایالات متحده از شمال به کانادا، از جنوب به مکزیک، از شرق به اقیانوس اطلس و از غرب به اقیانوس آرام محدود شده و از ۵۰ ایالت تشکیل شده که هر کدام ویژگی‌ها و فرهنگ‌های خاص خود را دارد و شما برای زندگی در هر استان این کشور باید از قبل آن را بشناسید.

آمریکا مناظر طبیعی متفاوت و زیبایی از قله‌های آلاسکا تا سواحل فلوریدا و هاوایی دارد که هر کدام شما را متحیر خواهند کرد. ماه‌ها و یا حتی سال‌ها طول می‌کشد تا شما بتوانید از مکان‌های گردشگری آمریکا که شامل مناظر طبیعی و مکان‌های تاریخی آن می‌شود بازدید کنید.

در طول تاریخ آمریکا به دلیل سیاست‌های مهاجرپذیری این کشور افراد زیادی از کشورهای مختلف وارد این کشور شدند که هر کدام از فرهنگ متفاوتی بودند و این باعث به‌وجودآمدن جشن‌ها و فستیوال‌های مختلفی در این کشور شده. پس نیازی به نگرانی نیست چرا که در کنار تعداد زیادی ایرانی در این کشور فرهنگ‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آنها را تجربه کنید.

شاید برای شما سؤال پیش‌آمده باشد که دلیل محبوبیت آمریکا مناظر طبیعی یا فرهنگ‌های متفاوت است؟ آمریکا در کنار این موارد مزیت‌های دیگری هم دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهی شد.

  • قدرت اقتصادی: این کشور به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان محل تأسیس شرکت‌های بزرگی از جمله اپل، گوگل، مایکروسافت و... است که به شما تجربه آخرین فناوری‌های روز را می‌دهد.

  • آموزش سطح بالا: دانشگاه‌های معتبری مثل هاروارد، ام‌آی‌تی و استنفورد در آمریکا قرار دارند و دانشجوهای زیادی را از سراسر جهان جذب می‌کنند که به شما فرصت تحصیل باکیفیت را می‌دهد.

این تنها برخی از مزیت‌های کشور آمریکاست که شما از آن بهره‌مند می‌شوید؛ درست است که هر کشوری مزایا و معایب خود را دارد؛ اما زندگی در کشور فرصت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا در کنار زندگی باکیفیت بالا پیشرفت‌های زیادی را داشته باشید.

چرا باید به آمریکا مهاجرت کرد؟

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

ایالات متحده آمریکا که به‌عنوان سرزمین فرصت شناخته می‌شود گزینه اول مهاجرت برای افراد زیادی در جهان بوده؛ اما چرا بسیاری از افراد رؤیای زندگی در این کشور را دارند؟

فرصت‌ پیشرفت: این کشور فرصت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. در آمریکا مهم نیست شما یک هنرمند، ورزشکار یا یک کارآفرین باشید، در اینجا فرصت‌های زیادی برای شما وجود دارد.

تحصیلات باکیفیت: با مهاجرت به آمریکا می‌توانید در مؤسسات بزرگی همچون هاروارد، ام‌آی‌تی و... تحصیل کنید. سیستم آموزشی آمریکا یکی از بهترین‌های جهان است که آموزش باکیفیت و فرصت‌های تحقیقاتی زیادی را برای شما فراهم می‌کند.

وجود فرهنگ‌های مختلف: آمریکا ترکیبی از فرهنگ و سنت‌های مختلف از تمام کشورهای دنیا است. این تنوع فرهنگی باعث شده تا مهاجران به‌محض ورود احساس راحتی داشته باشند و در جامعه به‌خوبی ادغام شوند.

پایداری اقتصادی: اقتصاد آمریکا یکی از قدرتمندترین اقتصادهای جهان است که محیط پایداری برای کسب‌وکارها و سرمایه‌گذارها فراهم می‌کند. زندگی در آمریکا سخت است؛ اما برای افرادی که به دنبال پیشرفت هستند فضای اقتصادی مناسبی وجود دارد.

تعداد زیاد ایرانیان: از گذشته تابه‌حال آمریکا انتخاب اول ایرانیان برای مهاجرت بوده؛ در حال حاضر حدود ۲ میلیون ایرانی در این کشور زندگی می‌کنند که در ایالات مختلف این کشور پراکنده شده‌اند.

تنوع مسیرهای مهاجرت: یکی از دلایلی که آمریکا را برای مهاجرت مناسب کرده تنوع در روش‌های مهاجرتی است؛ از مهاجرت کاری تا تحصیلی و لاتاری روش‌های مختلفی برای مهاجرت و زندگی در این کشور وجود دارد.

روش‌های مهاجرت به آمریکا

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

همان‌طور که گفتیم روش‌های مختلفی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد؛ ازاین‌رو تصمیم داریم تا برخی از این روش‌های مهاجرت قانونی به آمریکا را به شما معرفی کنیم.

مهاجرت کاری به آمریکا

ویزای H-۱B: این ویزا برای افرادی که به دنبال شغل در زمینه‌های تخصصی هستند بسیار مناسب است. در سال‌های اخیر و پیشرفت تکنولوژی در آمریکا شغل‌های مربوط به فناوری بسیار تقاضای بالایی دارند.

ویزای L-۱: این ویزا برای مدیرانی که به شعبه شرکت خود در آمریکا منتقل می‌شوند می‌باشد. این نوع ویزا به دلیل تحریم‌ها برای ایرانیان مناسب نمی‌باشد.

ویزایO-۱: این ویزا خاص برای افراد بااستعداد در زمینه هنر، علوم یا کسب‌وکار می‌باشد که مسیر مهاجرت را برای این افراد آسان می‌کند.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا

ویزایF-۱: این ویزا برای دانشجویان بین‌المللی که در آمریکا به‌صورت تمام‌وقت مشغول تحصیل هستند می‌باشد. این ویزا به شما اجازه می‌دهد تا در زمان تحصیل در این کشور زندگی کنید و پس از کار وارد بازار کار آمریکا شوید.

ویزایJ-۱: ویزای تبادل فرهنگی یا ویزا J-۱ که به دارندگان اجازه می‌دهد تا برای مطالعه، تدریس یا تبادل اطلاعات وارد خاک آمریکا شوند. این ویزا اغلب برای اساتید و محققان صادر می‌شود.

مهاجرت سرمایه‌گذاری به آمریکا

ویزای EB-۵: این ویزا به سرمایه‌گذاران و خانواده‌هایشان این امکان را می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری در اقتصاد آمریکا و ایجاد شغل برای گرین کارت و اقامت دائم این کشور درخواست بدهند.

شاید مسیر مهاجرت به آمریکا برای برخی از افراد دشوار باشد؛ اما در مجموع شما با برآورده‌کردن برخی شرایط می‌توانید به‌راحتی به این کشور قدرتمند مهاجرت کنید.

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا

ازآنجاکه مهاجرت امری حیاطی و حساس است بهتر برای آغاز این مسیر با متخصصینی که در بهترین شرکت‌های مهاجرتی هستند مشاوره داشته باشید. منبع مؤسسات معرفی شده بر اساس تحقیقات و رتبه‌بندی وب‌سایت برتر ویزا می‌باشد.

۱.گوتوتی‌آر

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

گوتوتی‌ار یک مجموعه قدیمی با ۱۴ سال سابقه در مهاجرت به انواع روش‌های گفته شده می‌باشد که می‌تواند کمک شایانی به شما در مهاجرت به آمریکا بکند.

متخصصین این شرکت هر کدام تجربه مهاجرت به اروپا، آمریکا، کانادا و دیگر کشورهای دنیا را دارند و برای راهنمایی و مشاوره مهاجرتی به شما همیشه آماده هستند.

شماره تماس: ۰۲۱-۴۳۰۰۰۰۲۱

آدرس: جردن، قبل از چهارراه جهان کودک، خیابان شریفی، روبروی کلانتری گاندی، پلاک ۳۲، واحد ۴

۲.سروش فردا

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

مؤسسه حقوقی بین‌المللی سروش فردا با نام تجاری یورولایف یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های مشاوره مهاجرتی برای مهاجرت به ایالات متحده آمریکا می‌باشد.

این مجموعه بیش از ۲۰۰ همکار رسمی در سراسر دنیا داشته و تابه‌حال افراد زیادی را در مسیر مهاجرت به اروپا، آمریکا و کانادا همراهی کرده است.

شماره تماس: ۰۲۱-۵۷۶۸۰

آدرس: جردن، تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیرازی (بالاتر از همت)، کوچه فلاحی، پلاک ۱۲، طبقه چهارم، واحد ۸

۳.اصطهباناتی

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

مؤسسه حقوقی وکلای برگزیده اصطهباناتی یکی از شرکت‌های مهاجرتی قدیمی در شیراز می‌باشد که امروزه در شهرهای بزرگ ایران شعب مختلفی دارد.

اصطهباناتی که از مؤسسات قدیمی در زمینه مهاجرت به آمریکا می‌باشد، مسیر مهاجرت شما را به کشورهای اروپایی و آمریکا ساده می‌کند.

شماره تماس: ۰۲۱-۹۱۰۰۲۴۱۲

آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بخارست، خیابان بهزاد شفق (۱۷) مجتمع نخل

۴.ویزا ۷۲۴

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

مؤسسه مهاجرتی ویزا ۷۲۴ یکی از شرکت‌های قدیمی در زمینه مشاوره مهاجرتی زیر نظر آقای شهروز بهرامی اصل می‌باشد که در سال‌های اخیر پرونده‌های موفق زیادی را داشته است.

آقای شهروز بهرامی اصل عضو سازمان مشاورین مهاجرت کانادا می‌باشد که مجوزهای زیادی برای فعالیت مهاجرتی در اروپا، کانادا و دبی دارد.

شماره تماس: ۰۲۱-۲۲۶۰۹۳۹۰  –  ۰۲۱-۲۲۶۰۹۲۳۲  –  ۰۲۱-۲۲۶۲۴۲۶۰  –  ۰۲۱۲۲۶۰۹۲۲۱

آدرس: خیابان شریعتی، پایین‌تر از پل صدر، جنب پمپ‌بنزین، نبش کوچه الهیه (ساختمان مؤسسه حقوقی لیبرا و کاریابی بین‌المللی ایران)

۵.عالیان ویزا

معرفی بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا در سال ۱۴۰۲

گروه بین‌المللی عالیان بیش از ۱۰ سال است که به فعالیت‌های حقوقی و مهاجرتی مشغول است؛ این مؤسسه از ده‌ها مشاور برتر در ایران و خارج از ایران بهره می‌برد.

عالیان ویزا علاوه بر مشاوره در زمینه مسائل حقوق بین‌المللی در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت به روش‌های مختلف فعالیت می‌کند و یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای مهاجرت به آمریکا است.

شماره تماس: ۰۲۱-۹۱۳۰۴۷۴۷  –  ۰۲۱۸۸۵۷۰۱۶۰  –  ۰۲۱۸۶۰۷۱۰۹۲

آدرس: تهران – قائم‌مقام فراهانی – خیابان ۲۶ – پلاک ۶

برای مشاهده لیست کامل مؤسسات مهاجرتی آمریکا می‌توانید به مقاله «بهترین شرکت مهاجرت به آمریکا» در وب‌سایت برتر ویزا به آدرس bartarvisa.com مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیازتان را دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

آمریکا خانه فرصت‌هاست و طبیعتاً مهاجرت به این کشور برای هر کسی خوش‌آیند است؛ شما می‌توانید با روش‌های مختلفی که در این مقاله معرفی کردیم به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کنید.

در حال حاضر یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به آمریکا، مهاجرت تحصیلی است چرا که شما به تحصیل در برترین دانشگاه‌های دنیا مشغول شده و سپس می‌توانید وارد بازار کار و شرکت‌های بزرگ آمریکایی شوید.

شاید در نگاه اول مهاجرت به آمریکا آسان باشد؛ اما باید بدانید در این مسیر مشکلات زیادی وجود دارد که در صورت نبود یک متخصص ممکن است با آنها مواجه شوید.

برای اینکه از این مشکلات جلوگیری کنید بهتر است با بهترین مؤسسه مهاجرتی آمریکا که توسط رسانه معتبر برتر ویزا معرفی شدند مشاوره داشته باشید.

کد خبر: ۲۴۳٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha