۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
اقدامات شرکت ملی نفت در حوزه افزایش تولید گاز و نفت بررسی شد
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس:

اقدامات شرکت ملی نفت در حوزه افزایش تولید گاز و نفت بررسی شد

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس از بررسی اقدامات شرکت ملی نفت پیرامون افزایش تولید گاز و نفت در سال ۱۴۰۱ و انجام تکالیف وزارت نفت در این حوزه خبر داد.

به گزارش بازار، عبدالعلی رحیمی مظفری، در تشریح نشست امروز (دو شنبه ۲۰ شهریور ماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار امروز کمیسیون انرژی استماع گزارش مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران درخصوص توسعه و فشارافزایی پارس جنوبی، بهینه سازی، مهار گازهای مشعل، میزان تولید، صادرات و ذخایر نفت و تحویلی به پالایشگاهها بود. همچنین در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده پیرامون افزایش تولید گاز و نفت در سال ۱۴۰۱ و انجام تکالیف وزارت نفت در این حوزه ارائه شد.

نماینده سروستان، کوار و خرامه درمجلس عنوان کرد: در ادامه نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی نفت و ظرفیت‌های ایجاد شده در هر میدان و اقدامات انجام شده در حوزه مهار گازهای مشعل‌ها ارائه شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین گزارشی مفصلی از توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی و اقدامات انجام شده در میادین مشترک گازی ارائه کرده و سپس نمایندگان نیز هر کدام نقطه نظرات خودشان را پیرامون گزارشات ارائه شده مطرح کردند.

کد خبر: ۲۴۲٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha