۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی برای تقویت صنایع در لایحه برنامه هفتم توسعه بررسی شد
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

پیشنهادات دستگاه‌های اجرایی برای تقویت صنایع در لایحه برنامه هفتم توسعه بررسی شد

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست امروز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار، علی جدی در تشریح نشست امروز (دو شنبه ۲۰ شهریور ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفـت: دستور کار نخست کمیسیون بررسی درخواست تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود، مورد بررسی قرار گرفت و نماینده درخواست کنندگان با توضیحات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه قانع شده و موضوع تحقیق و تفحص منتفی شد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دستور کار دیگر کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص بررسی گزارش سه نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه درخصوص مصوبات مرتبط با وظایف کمیسیون بود که مسئولان وزارتخانه‌های میراث فرهنگی و گردشگری و صمت و نمایندگان صنعت پتروشیمی نیز حضور داشته و پیشنهادات خود را پیرامون احکام برنامه هفتم توسعه مطرح کردند تا در کمیسیون تلفیق برنامه مورد بررسی قرار بگیرد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: یکی از پیشنهادات مطرح شده در حوزه وزارت میراث فرهنگی و پیرامون مباحث زنان و خانواده بود تا امتیازاتی که برای صنایع خلاق در نظر گرفته شده در جهت حمایت از زنان سرپرست خانواده به صنایع دستی نیز تسری پیدا کند. همچنین پیشنهاداتی نیز برای تقویت زنجیره پتروشیمی و صنایع معدنی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۴۲٬۹۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha