۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵
تکذیب امضای قرارداد ساخت مسکن‌های ۲۵ متری با شهرداری تهران

تکذیب امضای قرارداد ساخت مسکن‌های ۲۵ متری با شهرداری تهران

روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برای ساخت مسکن‌های ۲۵ متری قراردادی با این منطقه امضا نشده و مجوزی از معاونت شهرسازی و معماری منطقه دریافت نشده است.

به گزارش بازار، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ تهران دراطلاعیه‌ای اعلام کرد:مدیریت شهری منطقه ۱۹ از هرگونه طرح تأمین مسکن در قالب ضوابط، مقررات شهرسازی و معماری حمایت می‌کند، اما اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران تاکنون مجوزهای قانونی و پروانه‌های ساخت و ساز انبوه را از معاونت شهرسازی و معماری منطقه ۱۹ دریافت نکرده و در این باره با مدیریت شهری ارتباطی نداشته است. تکذیب امضای قرارداد ساخت مسکن‌های ۲۵ متری با شهرداری منطقه ۱۹ تهران

شهرداری منطقه ۱۹ تاکید کرد: به دنبال پیگیری از مدیریت موقوفات مروی، درباره عقد قرارداد احتمالی با اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران یا سرمایه گذار مرتبط، مشخص شد اقدامی در این باره هم انجام نشده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران از امضای قرارداد ساخت هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی ۲۵ تا ۳۵ متری با شهرداری منطقه ۱۹ تهران خبر داده است.

خشایار باقر پور گفته: این خانه‌ها با تجهیزات کامل آماده می‌شود و با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران همچنین گفته: طرح خانه‌های ۲۵ تا ۳۵ متری، به دولت و وزارت راه و شهرسازی ارائه شده، اما طراحی و اجرای آن بر عهده اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۲٬۸۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha