۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
۲ مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران دایر شد
مدیرکل غله مازندران:

۲ مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران دایر شد

ساری- وفایی نژاد، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از راه اندازی دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول استان در بابل خبر داد.

عباسعلی وفایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اظهار این که تاکنون بیش از سه هزار تن برنج پرمحصول از مراکز طرف قرارداد تحویل گرفته شد، اظهار داشت: تاکنون مقدار سه هزار و ۴۱ تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ پس از ارزیابی توسط کارشناسان خبره محلی و کارشناسان مرکز تحقیقات برنج خریداری شد.

وفائی نژاد تصریح کرد: با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول سال گذشته در استان مازندران، تاکنون قرارداد تحویل بیش از ۱۶ هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در بسته بندی های ۱۰ کیلویی با ۲۸ مرکز شامل شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان منعقد شد.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون ۶۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وفائی نژاد با اشاره به استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان و راه انداری دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل اعلام کرد: طرح خرید برنج سال گذشته تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در خصوص خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲ نیز اظهار داشت: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولیدی سالجاری، این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای آن و راه اندازی مراکز خرید در دیگر شهرستان ها را داریم.

کد خبر: ۲۴۲٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha