۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
آغاز آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی
مدیر کل راهداری آذربایجان غربی خبر داد

آغاز آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان غربی

ارومیه - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از آغاز آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان خبر داد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری آذربایجان غربی، ارسلان شکری گفت: با آغاز فصل کار، پروژه های طرح ابرار با همت و تلاش مضاعف راهداران در حال استمرار است که در حال حاضر نیز ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی آذربایجان غربی آماده بهره برداری و آغاز عملیات آسفالت است.

وی ادامه داد: تاکنون افزون بر ۲۳ کیلومتر از پروژه های طرح ابرار آسفالت شده و ۱۷۷ کیلومتر هم آماده آسفالت است.

شکری پیشرفت فیزیکی طرح ابرار در استان را ۲۰ درصد عنوان کرد و افزود: ارزش ریالی پروژه های طرح ابرار که به صورت امانی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی انجام خواهد گرفت، بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: تکمیل راه روستایی میر آباد ارومیه به طول نزدیک به چهار کیلومتر، راه روستایی پروانه اشنویه به طول چهار کیلومتر، راه روستایی ملا کندی پلدشت به طول سه کیلومتر، راه روستایی چهار طاق تکاب به طول هفت کیلومتر، راه روستایی پیر احمد کندی چالدران به طول ۱۰ کیلومتر و تکمیل راه روستایی الند خوی به طول ۹  کیلومتر از جمله مهمترین پروژه های طرح ابرار در استان است.

وی اظهار امیدواری کرد که با اتمام پروژه های طرح ابرار بتوانیم نقش موثری در افزایش درصد برخورداری خانوار روستایی از راه آسفالته داشته باشیم.

کد خبر: ۲۴٬۲۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha