۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
توزیع ۳۴ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در زنجان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان خبر داد

توزیع ۳۴ هزار حلقه لاستیک خودروی سنگین در زنجان

زنجان - علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان از توزیع ۳۳ هزار و ۹۳۶ حلقه لاستیک از ابتدای مهرماه سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان زنجان خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، از توزیع ۳۳ هزار و ۹۳۶ حلقه لاستیک از ابتدای مهرماه سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان زنجان  خبر داد.

وی اظهار کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۳۶ هزار و ۱۸۵ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت استان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۳۳ هزار و ۹۳۶ حواله از سوی ادارات و نمایندگی‌های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان گردیده است ومابقی لاستیک‌های نیز توزیع خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان تعیین می شود.

علی اکبری تاکید کرد: به منظور کشف و پیگیری تخلفات انجام شده توسط عاملان توزیع، این اداره کل از همان ابتدای توزیع لاستیک حواله‌ای، به صورت مستمر و انجام بازرسی‌های مستمر بر این امر نظارت دارد و هشت مورد تخلف نیز اعم از احتکار، گرانفروشی و عدم اعلام موجودی لاستیک احصاء به سازمان صمت استان گزارش و پیگیری شده است.

کد خبر: ۲۴٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha