۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ون در راه تهران

۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ون در راه تهران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از پیوستن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون قبل از شروع مهر به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران خبر داد.

به گزارش بازار، پرویز سروری نائب رئیس شورای شهر تهران درحاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: قرار است حدود ٢٠٠ دستگاه اتوبوسی که اربعین بکار گرفته شده است وارد خطوط حمل و نقل عمومی شهر تهران شود و حدود ۱۰۰ دستگاه ون هم به ناوگان اضافه خواهد شد. ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ون در راه تهران

پرویز سروری به قراردادی که با یکی از شرکت‌های خودروساز داشتند، اشاره کرد و افزود: قرار است تا پایان سال این شرکت هزار دستگاه اتوبوس تحویل دهد و همین شرکت قول داده تا قبل از مهر ۱۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل دهد.

به گفته نائب رئیس شورای شهر تهران، یک شرکت خودروساز هم قرار است تا پایان سال ۲۰۰ دستگاه اتوبوس تحویل دهد.

پرویز سروری درباره تفاهم نامه‌ای که قرار است بین وزارت وزارت دفاع و شهرداری تهران درباره تراموا بسته شود، گفت: این تفاهم نامه شنبه بسته می‌شود و قرار است بعد از آن هم بحث تراموا در شورای اسلامی شهر تهران بررسی شود.

نائب رئیس شورای شهر تهران درباره مرگ دو کودک در منطقه ۲۱ و بررسی علل حادثه گفت: هنوز دادگاه، نظر خود را اعلام نکرده است.

پرویز سروری درباره فوت چند کارگر درسازمان پسماند شهر تهران و همچنین بروز برخی حوادث در مترو گفت: ما این موضوعات را پیگیری می‌کنیم موضوع تازه اتفاق افتاده و نقاط فنی داشته و باید آن را بررسی کنیم و اگر قصوری صورت گرفته با متخلف برخورد می‌شود.

کد خبر: ۲۴۲٬۵۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha