۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
مجموعه چمران قابلیت تبدیل شدن به آکادمی را دارد|  برگزاری دوره های اصلاحی با همکاری مدارس تهران
قدیری در گفتگو با بازار:

مجموعه چمران قابلیت تبدیل شدن به آکادمی را دارد| برگزاری دوره های اصلاحی با همکاری مدارس تهران

محسن قدیری با اشاره به همکاری با مربی ژیمناستیک و پزشک سابق تیم ملی فوتسال در مجموعه چمران، گفت: در حال حاضر آموزش شنا و حرکات اصلاحی در اولویت قرار دارد و مجموعه قابلیت تبدیل شدن به آکادمی را دارد.

بازار؛ گروه اصناف: مدیر استخر مجموعه چمران با اشاره به اینکه از زمانی که مدیریت استخر شهید چمران را در اختیار گرفته ایم با انجمن مربیان بین المللی آمریکا تفاهمنامه منعقد کردیم گفت: در حال حاضر مربیان این مجموعه بعد از اینکه دوره مربیگری فدراسیون شنا را دریافت می کنند در دوره های آسا مختص مربیان مجموعه شهید چمران شرکت می کنند و بعد از اینکه مربیان دوره دو آسا را تمام می کنند وارد فعالیت می شوند.

محسن غدیری درباره شرایط ثبت نام در دوره های آموزشی مجموعه شهید چمران افزود: در حال حاضر دوره های ۱۰ جلسه ای با تعداد ۶ تا ۸ شاگرد با قیمت ۳ میلیون تومان برگزار می شود، همچنین دوره پیش مقدماتی با همین قیمت برای سه تا ۶ ساله ها با مدت زمان بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت برگزار می شود و دوره مقدماتی برای ۶ تا ۱۲ ساله ها با آموزش چهار شنای اصلی در ده جلسه یک ساعت برگزار می شود. و البته دوره پیشرفته دوره پیشرفته هم با همین تعداد ساعت برای شاگردان بعد از استعدادیابی برگزار می شود.

او درباره سطح مربیان مجموعه شهید چمران تصریح کرد: سرمربی درجه یک و بقیه مربی ها درجه دو هستند و برای پیش مقدماتی از مربیان درجه ۳ استفاده می شود.

او با اشاره به اینکه دوره شنا برای همه قرار است با همکاری مدارس غیرانتقاعی برگزار کنیم، اظهار کرد: بر مبنای مذاکرات مقرر شده هر هفته یک ساعت این مدارس از امکانات استخر استفاده کنند و آموزش های اولیه به بچه ها داده شود که در استخر عمیق غرق نشوند، در واقع هدف ما این است که دانش آموزان با استعداد به مدارس شنا منتقل شوند.

آمادگی برای دوره های حرکت اصلاحی

مدیر مجموعه استخر شهید چمران با بیان اینکه در حال حاضر یک سوم ظرفیت برای آموزش شنا پر شده است، اظهار کرد: از آنجایی که سالن های ژیمناستیک، بدنسازی و … در مجموعه چمران وجود دارند امکان تبدیل کردن اینجا به آکادمی وجود دارد.

او افزود: در حال حاضر ضمن همکاری هایی که با بخش مربیان ژیمناستیک داشته ایم، با پزشک تیم ملی فوتسال هم صحبت کرده ایم که ناهنجاری های عضلانی بچه ها شناسایی و بعد دوره های حرکت اصلاحی برای آنها انجام شود.

قدیری ادامه داد: همچنین به دنبال برگزاری دوره های حرکت های اصلاحی در مدارس هستیم

او دوباره همکاری با مدارس غیر انتفاعی تصریح کرد: همایشی در ۹ شهریور ماه برای مدیران مدارس غیر انتفاعی برگزار کردیم که بتوانیم دوره های چند منظوره آموزش شنا و حرکات اصلاحی را برگزار کنیم.

مدیر مجموعه استخر شهید چمران گفت: برای همکاری از مدارس نزدیک مجموعه استخر شهید چمران شروع کرده ایم و از ۱۸۲ مدرسه ای که حضور دارند تقریبا ۶۰ مدرسه اعلام آمادگی کرده اند.

او افزود: در حال حاضر راه اندازی یک پنل انجام شده که مدیران مدارس و والدین فرزندان به آن دسترسی داشته باشد و خانواده ها با استفاده از آن می توانند از سطح پیشرفت بچه خود و همچنین وضعیت توانایی مربی مطلع شوند و مدیران هم می توانند روند را رصد کنند.

او با تاکید بر اینکه نوآموزان می توانند بعد از گذراندن دوره و شرکت در آزمون توسط مربیان مورد تایید گواهی دریافت کنند، گفت: همین مساله ضمن افزایش انگیزه به نوآموزان کمک می کند تا متوجه شوند در چه مسیری گام برداشته اند.

کد خبر: ۲۴۲٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha