۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
اعزام گروه‌های متخصص آبفای استان تهران به عتبات عالیات

اعزام گروه‌های متخصص آبفای استان تهران به عتبات عالیات

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هدف اجرای خدمات فنی و مهندسی در زمینه آب‌رسانی و جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب، چهار گروه از مهندسان و متخصصان این شرکت را همراه با تجهیزات فنی به عتبات عالیات اعزام کرد.

به گزارش بازار، هم‌زمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و برپایی گردهمایی جهانی و معنوی عزاداری اربعین سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله حسین (ع)، شرکت آب و فاضلاب استان تهران ۲۵۰ نفر از متخصصان این شرکت را در قالب چهار گروه جداگانه به شهرهای مقدس کربلا، نجف، کاظمین و سامرا اعزام کرد.

این شرکت با اعزام تجهیزات و امکانات فنی، خدماتی در زمینه‌های تامین آب شرب، راه‌اندازی شبکه توزیع آب شرب، نظارت و کنترل کیفیت آب شرب، جمع‌آوری بهداشتی و ایجاد شبکه‌های بهداشتی فاضلاب، لایروبی کانال‌های فاضلاب، ساخت حمام و آب‌خوری را به زائران عتبات عالیات ارائه دادند.

در این مشارکت بزرگ جهانی، آبفای استان تهران ۸۵۰ چشمه حمام در شهرهای نجف، کاظمین، کربلا و سامرا و شهر مرزی مهران برای رفاه زائران راه‌اندازی کرد.

آب‌رسانی به ۱۸۰۰ موکب، راه‌اندازی ۱۸۰۰ چشمه آب‌خوری، اجرای ۳۶۰۰ متر شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب، لایروبی ۲۵کیلومتر شبکه فاضلاب و لایروبی شبکه و منهول‌های صحن‌های عتبات در چهار شهر عراق از جمله برخی از اقدامات فنی و مهندسی متخصصان اعزامی این شرکت به عتبات عالیات است.

هم‌چنین تیم متخصص اعزامی به شهر مقدس کربلا، «مرکز جمعیتی حر» با ظرفیت ۳۰هزار نفر را در آن شهر راه‌اندازی کرده و تامین آب شرب، شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، ۲۲۰چشمه حمام، ۸۰ سرویس بهداشتی سیار و سپتیک تانک آن مرکز را تاسیس کرد.

در این ایام کیفیت آب شرب شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و سامرا به طور مستمر توسط متخصصان مجرب اعزامی مرکز کنترل کیفیت آب آبفای استان تهران مورد پایش و کنترل قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۴۲٬۰۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha