۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد اسکله‌های تفریحی ساحلی در مازندران
معاون استاندار مازندران خبر داد:

آمادگی سرمایه گذاران برای ایجاد اسکله‌های تفریحی ساحلی در مازندران

ساری- رازجویان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بر لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دریایی تاکید کرد و گفت: ۱۲۲ سرمایه گذار برای ایجاد اسکله‌های دریایی شناسایی شده است.

 به گزارش خبرنگار بازار، مهدی رازجویان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه ساماندهی مدیریت سواحل مازندران که در سالن استانداری برگزار شد با اشاره به کسب مجوز برای ایجاد ۱۳۴ اسکله دریایی در نوار ساحلی استان، بر لزوم توجه به حوزه گردشگری تاکید کرد.

وی ایجاد و توسعه اسکله های دریایی را سبب رونق اقتصادی سواحل و حاشیه نشینان بیان کرد و با اظهار اینکه پیگیری های لازم برای ایجاد اسکله های ساحلی شده است، گفت: مجوز این اسکله ها به صورت بی نام از سوی سازمان بنادر تصویب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از اعلام آمادگی ۱۲۲ سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در زمینه ایجاد اسکله های تفریحی و ساحلی خبر داد و گفت: امیدواریم اسکله های دریایی و تفریحی با حضور سرمایه گذاران در مناطق مختلف استان احداث شود.

رارجویان با عنوان اینکه در حال حاضر فقط صید انواع ماهیان در دریا صورت می گیرد، خواستار توجه و برنامه ریزی برای رونق گردشگری دریایی در سواحل شد.

به گزارش بازار، ۱۳۴ اسکله تفریحی در بهشهر، عباس آباد، چالوس، میاندرود، بهشهر، فریدونکنار، نور، بابلسر و محمودآباد تصویب شده است.

کد خبر: ۲۴٬۲۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha