۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰
تحویل ۲۴ هزار دستگاه خودروی سایپا به متقاضیان طرح جوانی جمعیت
معاون بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد

تحویل ۲۴ هزار دستگاه خودروی سایپا به متقاضیان طرح جوانی جمعیت

معاون بازاریابی و فروش سایپا از تحویل ۲۴ هزار خودروی سایپا به متقاضیان طرح خانواده و جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش بازار، حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش سایپا در خصوص میزان تخصیص و تحویل خودروهای ثبت نامی شرکت سایپا در طرح مادران گفت: از زمان ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، گروه خودروسازی سایپا تاکنون ۲۹ طرح را اجرا کرده و براساس قانون ۵۰ درصد از ظرفیت ثبت نامی را به این قانون اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه ۲۰۰ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده اند، گفت: پس از پایش اطلاعات از سامانه ثبت احوال، ۸۰ هزار نفر از متقاضیان حائز شرایط بودند که ۴۳ هزار متقاضی ثبت نام کردند و تا کنون خودروی ۲۴ هزار نفر از مشتریان تحویل شده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در خصوص خودروهای پرمتقاضی در این طرح گفت: در طرح خانواده و جوانی جمعیت خودروی شاهین بیشترین متقاضی را داشت و از زمان ابلاغ این قانون، ۵۰ درصد برای همه ظرفیت‌های فروش در نظر گرفته شده است.

کاظمی در پاسخ به پرسشی در خصوص گلایه برخی از مشتریان در تماس با خبرگزاری صداوسیما برای به موقع تحویل نشدن خودروهای وعده شده، گفت: امسال همه خودروهای گروه خودروسازی سایپا به غیر از شاهین به موقع به مشتریان تحویل داده شده و بابت تاخیر به وجود آمده از مشتریان عذرخواهی می‌کنیم و در ۱۰ روز آینده به همه تعهدات خودرویی که با تاخیر مواجه شده عمل خواهیم کرد.
وی علت تاخیر در تحویل شاهین را نیاز هماهنگی با برخی سازمان‌ها مانند استاندارد، پلیس و مجوزهای لازم عنوان کرد و گفت: در حال حاضر خودروها آماده تحویل است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با بیان اینکه در بیشتر محصولات سایپا با درصدهای مختلف ثبت نام داشته ایم، گفت: عده‌ای تقاضای خرید خودروی دوگانه سوز و برخی متقاضی خودروی تک سوز بودند، همچنین عده‌ای براساس درآمد و توان خرید، خودروی خود را انتخاب می‌کردند به عنوان نمونه خودروی شاهین سایپا ۴۲۰ میلیون تومان است و ساینا اس دوگانه سوز ۲۸۰ میلیون تومان است برخی مشتریان براساس توان خرید خودروی شاهین را انتخاب کردند و برخی مشتریان تمایل داشتند پس از خرید خودروی خود را در بازار عرضه کنند از این رو براساس اختلاف قیمت بازار، خودروی خود را انتخاب کرده اند.

کد خبر: ۲۴۱٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha