۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
اولین شاهکار ایرانی‌ها در ونزوئلا نزدیک به نقطه پایان| ۴ پالایشگاه فراسرزمینی دیگر در لیست انتظار

اولین شاهکار ایرانی‌ها در ونزوئلا نزدیک به نقطه پایان| ۴ پالایشگاه فراسرزمینی دیگر در لیست انتظار

چهار پالایشگاه دیگر در ونزوئلا، در مجموع ظرفیت یک میلیون ۳۰۰ هزار بشکه دارند مذاکرات عقد قرارداد تا پایان دولت به انجام می‌رسد.

به گزارش بازار، علی شاهوردی مدیر گروه تعمیرات پالایشگاه ال‌پالیتو ونزوئلا در ارتباط با آخرین وضعیت این پالایشگاه اظهار داشت: پالایشگاه الپالیتو ونزوئلا را بر اساس حجم کاری به دو فاز تبدیل کردیم فاز اول با دیدگاه از بین بردن موانع افزایش ظرفیت بوده و درصدد هستیم تا به ظرفیت اسمی پالایشگاه یعنی ۱۴۰ هزار بشکه در روز برسیم.

وی افزود: تعمیرات این پالایشگاه حدود ۷۵ درصد پیشرفت داشته و تاکنون ۵۵ درصد از اجناس ایرانی نیز به این کشور صادر شده است. نهایت تا اواسط مهر ما نیز مابقی محصولات تحویل داده می‌شود و پس از آن منتظر می‌مانیم براساس برنامه ریزی تلفیقی ونزوئلایی‌ها هر زمانی که واحدهای خود را خواباندند، مابقی فعالیت‌ها را انجام دهیم.

شاهوردی گفت: ۷۰ درصد خوراک این پالایش را ایران تامین می‌کند و ۳۰ درصد را مابقی از نفت خود تامین می‌کند. از طرفی ۴ پالایشگاه دیگر در ونزوئلا، در مجموع ظرفیت ۱ میلیون ۳۰۰ هزار بشکه دارند و تعیمرات هر پالایشگاه نیز بین ۱۸ تا ۲۴ ماه پیش بینی شده است و مذاکرات عقد قرارداد مابقی پالایشگاه‌ها نیز تا پایان دولت به انجام می‌رسد.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha