۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
«نهاده مدت دار» تحویل دامداران استان سمنان می شود | خرید امروز، پرداخت ۴ ماه بعد
معاون جهاد کشاورزی استان سمنان در گفتگو با بازار: 

«نهاده مدت دار» تحویل دامداران استان سمنان می شود | خرید امروز، پرداخت ۴ ماه بعد

سمنان- شاه حسینی معاون جهاد کشاورزی استان سمنان از تحویل نهاده های دامی مدت دار به دامداران استان خبر داد و گفت: دامداران می توانند امروز نهاده را تحویل و چهار ماه بعد پول آن را پرداخت کنند. 

مصطفی شاه حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، از تحویل نهاده دامی مدت دار به دامداران استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: دامداران استان می توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان های استان و ادارات عشایری نسبت به دریافت معرفی نامه به شرکت پشتیبانی امور دام استان سمنان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه نهاده های مدت دار به صورت چهار ماهه تحویل دامداران می شود، افزود: دامداران می توانند جوی مورد نیاز خود را در این مدت ذخیره کرده و پس از بازگشت دام هایشان از ییلاقات به مصرف دام هایشان برسانند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این اقدام برای تسهیل در تامین علوفه مورد نیاز دامداران استان انجام می شود، گفت: توزیع نهاده های مدت دار برای این است که دامداران طی ماه های آتی با مشکل تغذیه دام های خودشان روبرو نشوند.

شاه حسینی با بیان اینکه دامداران پس از دریافت معرفی نامه و مراجعه به شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی استان سمنان به یکی از انبارهای استان معرفی و نهاده به خصوص جو مورد نیاز دام هایشان را تحویل می گیرند، تاکید داشت: شرکت پشتیبانی امور دام همچنین شرایط پرداخت مدت دار به صورت چک را نیز میسر کرده است.

وی با بیان اینکه دامداران برای اعطای چک تنها کافی است که تائیدیه شرکت تعاونی دامداران منطقه خود را داشته باشند، افزود: چک در صورت تائید تعاونی ها می تواند به عنوان ضمانت خرید دامداران لحاظ شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تاکید کرد: حتی کارخانه های خوراک دام هم می توانند در این طرح نهاده مدت دار دریافت کنند چرا که این کارخانه ها به هر صورت تامین کننده اصلی خوراک دام مورد نیاز دامداران در استان محسوب می شوند.

به گزارش بازار، این طرح به خصوص در زمینه تامین جو مورد نیاز دامداری های استان سمنان می تواند کمک خوبی به دامداران باشد هرچند دامداران عقیده دارند که به دلیل مشکلات موجود به خصوص در بازار فروش تولیدات شان، این دست طرح ها مسکن های موقت محسوب می شود و درمان مشکلات شان نیست.

کد خبر: ۲۴۱٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha