۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
آغاز پروازهای نجف هواپیمایی اروان از فردا شب در فرودگاه امام‌(ره)

آغاز پروازهای نجف هواپیمایی اروان از فردا شب در فرودگاه امام‌(ره)

پروازهای‌ هواپیمایی اِروان در مسیر تهران- نجف با نرخ مصوب از فردا شب آغاز و تا ۲۱ شهریور ماه با یک فروند هواپیمای بویینگ ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، حمیدرضا فتوحی مدیرعامل این شرکت هواپیمایی امروز در نشست خبری از مشارکت در پروازهای اربعین امسال با نرخ دولتی خبر داد و گفت: خدمات پروازی ما برای پوشش مراسم اربعین با هدف برنامه ریزی برای حضور بیشتر مردم در مراسم اربعین و دستور رییس جمهوری مبنی بر تسهیل سفر زائران اربعین از فردا آغاز می‌شود.

وی توضیح داد: با یک فروند بویینگ ۷۳۷ با ظرفیت ۲۴۰ صندلی پرواز در مسیر رفت و برگشت از فردا شب پروازهای عتبات عالیات را آغاز می‌کنیم.

وی همچنین خبر داد که سهم قابل توجهی از بلیت‌های این ایرلاین برای جامعه فرهنگیان عرضه خواهد شد.

فتوحی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه اِروان برای مشارکت در توسعه‌ ناوگان هواپیمایی و تعادل بخشی در بازار عرضه بلیت هواپیما گفت: ۲ فروند هواپیمای مِلکی این شرکت در اوج تحریم‌ها و در دوران کرونا وارد کشور شد و در اجاره یکی دیگر از شرکت‌های هواپیمایی بود که از تیرماه امسال در خدمت اِروان است. هواپیمای سوم ما فعال است و هواپیمای چهارم در حال انجام تست موتور است و به زودی وارد ناوگان خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت برای افزایش ظرفیت پروازها از مسیر اورهال و خرید هواپیماهای کارکرده، گفت: در صورت سر خط شدن هواپیمای چهارم، با میانگین ۱۵۰ صندلی می‌توانیم ۶۰۰ صندلی پرواز در روز به ظرفیت پروازها اضافه کنیم.

کد خبر: ۲۴۱٬۴۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha