۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
هزار و ۵۰۰ تن برنج انبار شده در مازندران خریداری شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

هزار و ۵۰۰ تن برنج انبار شده در مازندران خریداری شد

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید هزار و ۵۰۰ تن برنج پر محصول انبار شده و مانده روی دست کشاورزان در استان خبر داد.

عباسعلی وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از ۱۴هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل های صنفی و تعاونی های روستایی در استان مازندران، اظهار داشت: در راستای سیاستهای حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال ۱۴۰۱ در مازندران، تاکنون حدود یک هزار و ۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وفائی نژاد افزود: پس از استقبال برنج کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دائر شد.

وی با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد تصریح کرد: کشاورزان می توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی داران و تشکل های مربوطه تحویل دهند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

مدیرکل غله مازندران اظهار داشت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۲۴۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha