۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
۲ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان سمنان راه اندازی شد
رئیس صمت استان سمنان:

۲ واحد تولیدی صنعتی در شهرستان سمنان راه اندازی شد

سمنان- رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح دو طرح صنعتی در استان با حضور مدیرعامل بانک صنعت معدن کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، یادگار احمدی پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی شهرک صنعتی سمنان از افتتاح دو طرح اقتصادی و تولیدی در شهرستان سمنان خبر داد و ابراز کرد: این طرح ها با حضور مدیرعامل بانک صنعت معدن کشور افتتاح شد.

وی درباره این طرح ها، گفت: شرکت در رنگ با سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید پارچه و رنگرزی در شهرک صنعتی سمنان فعالیت میکند که ظرفیت تولید سالانه دو هرار تن پارچه گردباف و ۵۸۰۰ تن رنگرزی، چاپ وتکمیل پارچه را دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: تکنولوژی بروز ماشین الات خط تولید از ویژگی های شاخص این واحد تولیدی بوده و این شرکت از طرح های بسیار فعال و معتبر واشتغال زا در سطح استان است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال حدود ۳۱۰ نفر فراهم شده است.

احمدی اضافه کرد: در ادامه سفر یک روزه دکتر خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور به استان سمنان شرکت فسفات سمنان تولید کننده دی و مونو کلسیم فسفات ، مکمل داروهای دامی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید که با سرمایه گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال زمینه اشتغال حدود ۴۵ نفر فراهم شده است.

به گزارش بازار، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در این سفر همچنین از چند واحد تولیدی از قبیل تیراژه ماشین ، صنایع خودروسازی فردا ، کویر جین و درین ریس بازدید نمود.

کد خبر: ۲۴۱٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha