۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
برای تهیه بلیط به آژانس‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا:

برای تهیه بلیط به آژانس‌های مسافرتی معتبر مراجعه کنید

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: زائران جهت تهیه بلیط برای شرکت در مراسم اربعین حسینی به مراکز و آژانس‌های مسافرتی معتبر، مراجعه کنند.

به گزارش بازار، سرهنگ عبدالله چولکی به زائران اربعین حسینی(ع) هشدار داد و گفت: به آگهی‌های آژانس‌ها و تورهای گردشگری که در فضای مجازی و ... در خصوص اعزام زائر به کشور عراق در ایام اربعین مشاهده می‌کنید، اعتماد نکنید و قبل از هر اقدامی، قانونی بودن فعالیت آژانس را از مبادی ذی ربط استعلام کنید.

وی افزود: برای مسافرت به کشور عراق به منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) جهت تهیه بلیط به مراکز و آژانس‌های مسافرتی معتبر که مجوز از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دارند، مراجعه کنید.

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده مدعی اعزام زائر به عتبات عالیات هستند، خودداری کنید.

وی با تاکید بر اینکه از دادن اطلاعات هویتی و گذرنامه خود چه قبل از سفر و چه بعد از سفر به افراد غیر خودداری کنید، افزود: به تبلیغات دروغین در فضای مجازی در خصوص دریافت گذرنامه و برگ تردد با قیمت ارزان و در کم‌ترین زمان ممکن توجه نکنید و مدارک هویتی خود را به افراد ناشناس تحویل ندهید.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه برای ثبت نام در مراسم اربعین صرفا از طریق سامانه‌های رسمی مانند "سماح" برای ثبت نام اقدام کنید، گفت: برای دریافت ارز مورد نیاز به مراکز و صرافی‌های مجاز مراجعه کرده و از خرید ارز در نقاط مرزی و دلالان ارزی جداً خودداری کنید.

کد خبر: ۲۴۱٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha