۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
بهره برداری از یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار
رئیس صمت استان سمنان خبر داد؛

بهره برداری از یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار

سمنان- رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با حضور وزیر کشور یک واحد تولیدی صنعتی در شهرستان گرمسار افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، یادگار احمدی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی یک مجموعه صنعتی در گرمسار ضمن بیان اینکه با حضور وحیدی وزیر کشور، استاندار سمنان و سایر مسئولین استانی ، واحد تولیدی کارا کابل ایوان در شهرستان گرمسار به بهره برداری رسید، تاکید کرد: شرکت کارا کابل ایوان با سرمایه گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال احداث ده است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در زیربنایی به مساحت حدود شش هزار متر مربع احداث شده است، تاکید کرد: این کارخانه در زمینه تولید انواع سیم و کابل در شهرک صنعتی ایوانکی در شهرستان گرمسار فعالیت می کند.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه با راه اندازی این واحد ۴۵ نفر مشغول به کار شدند، تاکید کرد: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۹ هزار و ۴۰۰ تن انواع سیم و مفتول مسی را دارد.

احمدی گفت: انواع کابل انتقال برق مسی بدون روکش ، کابل برق صنعتی و ساختمانی مفتولی ، کابل انتقال برق کابل انتقال برق ، کابل برق جوشکاری ، انواع کابل ضد حریق با عایق پلیمر هالوژن فری ، کابل های مخابراتی مسی ، کابل آنتن تلویزیون رنگی و انواع کابل از دیگر تولیدات این کارخانه است.

به گزارش بازار، وحیدی در سفر یک روزه به استان سمنان علاوه بر افتتاح یک واحد صنعتی در شهرستان گرمسار ، از واحدهای تولیدی تیراژه ماشین و تیراژه دیزل و صنایع اتومبیل سازی فردا در شهرک صنعتی سمنان بازدید و همچنین از محصولات فناور شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان در شهرستان شاهرود بازدید و از چند محصول دانش بنیان رونمایی کرد.

کد خبر: ۲۴۰٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha