۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
حباب سکه به ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید
رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران:

حباب سکه به ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید

بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: حباب سکه در هفته‌ای که گذشت به ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان رسید.

به گزارش بازار، نادر بذرافشان، گفت: در هفته‌ای که گذشت، بهای طلا در بازارهای جهانی با افزایش ۲۲ دلاری اونس طلا به قیمت یک هزار و ۹۳۸ دلار دادوستد شد.

وی با اشاره به افزایش ناچیز طلا و سکه در بازارهای داخلی افزود: سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با رشد ۲۵۰ هزار تومانی به ۲۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان و سکه امامی طرح قدیم با ۴۰۰ هزار تومان افزایش به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران گفت: نیم سکه با یکصد هزار تومان افزایش با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان رشد با قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

بذرافشان ادامه داد: هرگرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۲۸ هزار تومان به ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار تومان رسید و سکه یک گرمی بانک مرکزی تغییر خاصی نداشت و با قیمت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته شد.

وی با اشاره به حباب ۵ میلیون و ۲۶۰ هزار تومانی سکه بیان کرد: اونس نقره جهانی ۲۹ دلار و ۹۳ سنت و هر گرم نقره در بازارهای داخلی ۳۹ هزار و ۹۰۰ تومان مبادله شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان تهران بیان کرد: در بازارهای این هفته نوسان خاصی در بازار ارز نداشتیم و علت افزایش قیمت طلا و سکه افزایش اونس جهانی طلا بود.

کد خبر: ۲۴۰٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha