۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰
پهلودهی کشتی پهن‌ پیکر حامل ۶۶ هزار تن روغن در بندر شهید رجایی
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

پهلودهی کشتی پهن‌ پیکر حامل ۶۶ هزار تن روغن در بندر شهید رجایی

بندرعباس_ مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی پهن‌ پیکر حامل ۶۶ هزار تن روغن خوراکی در اسکله ۲۱ بندر شهید رجایی در حال تخلیه است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسین عباس‌ نژاد با اشاره به پهلودهی کشتی پهن‌ پیکر حامل ۶۶ هزار تنی روغن خوراکی در بندر شهید رجایی افزود: از این میزان تا کنون ۲۱ هزار تن از محموله این کشتی تخلیه شده و ۴۵ هزار تن دیگر در حال انتقال به مخازن است.

وی با بیان اینکه تخلیه روغن‌ های این کشتی تا دو هفته آینده به اتمام می‌رسد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون این دومین فروند کشتی حامل روغن است که در بندر شهید رجایی پهلو دهی می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به وجود سه پایانه نگهداری روغن نباتی در بندر شهید رجایی، مجموع ظرفیت این پایانه‌ ها را ۲۵۸ هزار تن و تعداد مخازن نگهداری روغن نباتی در این بندر را ۹۴ مخزن اعلام کرد.

عباس‌ نژاد در بخش دیگری به تخلیه و بارگیری بیش از ۳۹ میلیون تن کالای نفتی و غیرنفتی در بنادر هرمزگان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۴ میلیون تن کالای غیرنفتی با شش درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بنادر استان جابه‌جا شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، تخلیه و بارگیری بیش از ۱۵ میلیون تن کالای نفتی و بیش از ۸۶۰هزار TEU کالای کانتینری را بخش دیگری از عملکرد بنادر هرمزگان از ابتدای سال جاری تا کنون اعلام کرد.

به گفته وی؛ در این مدت بیش از ۷۹۶ هزار تن کالای اساسی شامل ذرت، شکر، گندم کود شیمیایی وروغن در بندر شهید رجایی تخلیه شده است.

کد خبر: ۲۴۰٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha