۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲
سرمایه‌گذاری مطمئن در بورس با لبخند فارابی

سرمایه‌گذاری مطمئن در بورس با لبخند فارابی

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله لبخند فارابی با سود سالانه 27.2 درصدی در ردیف بهترین صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله بازار سرمایه قرار گرفت.

مزایای سرمایه گذاری در لبخند

صندوق لبخند فارابی یکی از صندوق‌های پرطرفدار شرکت سبدگردان فارابی است که از آغاز فعالیت تاکنون، موفق به کسب بازدهی مناسبی در مقایسه با سایر صندوق‌های درآمد ثابت بازار شده است. 

از مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی می‌توان به «مدیریت حرفه‌ای صندوق»،‌ «سرمایه‌گذاری آسان»، «محاسبه سود به‌صورت مرکب و روزشمار» و «بازدهی بدون ریسک و بالاتر از بانک» اشاره کرد؛ تمام این موارد باعث شده تا طی یکسال اخیر ارزش دارایی‌های تحت مدیریت این صندوق رشد قابل‌توجهی داشته باشد. رشد AUM صندوق لبخند فارابی در بازه زمانی ابتدای مهر 1401 تا شهریور ماه 1402 خبر از رشد بیش از 500 درصدی خالص ارزش دارایی‌های این صندوق می‌دهد. به بیان دیگر بررسی رشد خالص ارزش دارایی‌های صندوق لبخند فارابی، حاکی از اعتماد سرمایه‌گذاران و فعالان بازار سرمایه به این صندوق است.

بدون ریسک و پربازده‌تر از سپرده بانکی

از دیگر مزایای لبخند فارابی می‌توان به میزان بازدهی آن اشاره کرد. همان‌طور که می‌دانید معامله‌گران حرفه‌ای به دلایل مختلفی، همواره بخشی از منابع مالی خود را به سرمایه‌گذاری در دارایی‌های بدون ریسک اختصاص می‌دهند. صندوق لبخند فارابی با توجه به بازده قابل توجه آن در مقایسه با سایر صندوق‌های درآمد ثابت قابل معامله، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی افراد باشد. توجه کنید در روزهای ریزشی بازار که بسیاری از سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند به‌جای سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌ها، منابع مالی خود را به‌صورت نقد نگهداری کنند، سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند می‌تواند یک جایگزین کاملا امن و در عین حال با امکان دریافت سود روزشمار باشد.

افزایش تنوع پرتفوی و مدیریت ریسک

سرمایه‌گذاری در این صندوق نه‌تنها برای روزهای منفی بازار یک گزینه ایده‌آل به‌شمار می‌رود، بلکه در سایر روزها نیز می‌تواند با افزایش تنوع در سبد دارایی‌های سرمایه‌گذاران، ریسک سرمایه‌گذاری آن‌ها را کاهش دهد. همان‌طور که می‌دانید، افزایش تنوع در سبد دارایی‌ها یکی از کلیدی‌ترین اصول مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود و صندوق لبخند فارابی نیز یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای این منظور است.

سرمایه‌گذاری آسان

برای سرمایه‌گذاری در این صندوق کافیست نماد «لبخند» را در سامانه معاملات آنلاین کارگزاری خود جستجو کنید. لازم به‌ذکر است برای خرید واحدهای صندوق لبخند نیازی نیست مشتری کارگزاری فارابی باشید و می‌توانید درست مانند خرید و فروش سهام و از طریق سامانه‌های معاملات آنلاین تمام کارگزاری‌ها در این صندوق سرمایه‌گذاری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که کارمزد معاملات صندوق لبخند از طریق سامانه‌های معاملاتی کارگزاری فارابی (فارابیکسو) صفر است؛ بنابراین اگر از طریق فارابیکسو نسبت به خرید واحدهای صندوق لبخند اقدام کنید، کارمزدی از شما کسر نمی‌شود.

لبخند فارابی برای چه کسانی مناسب است؟

معامله‌گران حرفه‌ای که به‌دنبال گزینه‌ای برای کاهش ریسک پرتفوی خود هستند یا می‌خواهند یک صندوق درآمد ثابت قابل معامله برای روزهای منفی بازار انتخاب کنند، می‌توانند بیشترین استفاده را از سرمایه‌گذاری در صندوق لبخند فارابی ببرند؛ اما این موضوع به معنی این نیست که لبخند تنها برای این گروه از سرمایه‌گذاران مناسب است. صندوق لبخند فارابی با توجه به ماهیت خود و مزایایی از جمله سود روزشمار و بدون ریسک و بازدهی بیش از 27 درصدی خود، برای آن‌دسته از افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری بدون ریسک در بورس دارند نیز یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌رود. در نهایت فراموش نکنید برای سرمایه‌گذاری در این صندوق کافیست با جستجوی نماد «لبخند» در سامانه معاملات آنلاین کارگزاری خود سفارش خریدتان را ثبت کنید.

کد خبر: ۲۴۰٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha