۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
تقاضای کشورهای مختلف برای واردات تجهیزات پزشکی ایران

تقاضای کشورهای مختلف برای واردات تجهیزات پزشکی ایران

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از متقاضی بودن بسیاری کشورهای جهان برای واردات تجهیزات پزشکی جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش بازار، حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از غرفه وزارت بهداشت در نمایشگاه روایت خدمت گفت: فرزندان این مرز و بوم توانستند در حوزه قطعات و تجهیزات پزشکی نه فقط نیازمندی‌های داخل را تامین کنند بلکه به دیگر کشورها نیز صادرات داشته باشند و کشورهای زیادی متقاضی تجهیزات پزشکی جمهوری اسلامی ایران باشند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: قطعات سلامت محور، حساس و نیاز همه دنیا است و این توانمندی می‌تواند برای کشورها از لحاظ ارزآوری و اشتغال سودده باشد؛ هم اکنون جوانان ایرانی تجهیزاتی همچون یونیت‌های دندانپزشکی، سی تی اسکن و بالن‌ها در قلب و عروق و سایر تجهیزات را می‌سازند.

حسین فرشیدی گفت: دنیا در زمان شیوع کووید۱۹ به وضوح مشاهده کرد در حالی که برخی کشورهای مدعی دموکراسی و انسانیت اجازه ورود واکسن کرونا به جمهوری اسلامی ایران نمی‌دادند پلتفرم ۶ واکسن در کشور تولید شد و این موضوع، کیفیت کاری و سرعت کار دانشمندان علوم پزشکی ایران را به جهانیان نشان داد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: تجربه کووید-۱۹ به همه ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با اتکا بر دانشمندان خود از بحران‌های مشابه در حوزه سلامت با افتخار و سربلندی عبور کند.

کد خبر: ۲۳۹٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha