۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳
عملکرد موفق وزارت نیرو در مدیریت مصرف آب و برق در دولت سیزدهم
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد

عملکرد موفق وزارت نیرو در مدیریت مصرف آب و برق در دولت سیزدهم

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت دانش بنیان‌ها از جمله نقاط قوت وزارت نیرو است، افزود: وزارت نیرو در دو سال اخیر عملکرد بسیار موفقی در حوزه مدیریت مصرف آب و برق داشته است.

به گزارش بازار، غلامحسین اسماعیلی با حضور در غرفه وزارت نیرو در نمایشگاه روایت خدمت که به مناسبت هفته دولت در حال برگزاری است، گفت: دولت سیزدهم طی دو سال گذشته تلاش کرده است تا با روحیه جهادی در خدمت مردم کشور باشد و اقدامات موثری و مفیدی در حوزه‌های مختلف به ثبت رسانده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه نمایشگاه روایت خدمت تلاش دارد تا بخشی از خدمات دولت و نه همه آن را به تصویر بکشد، ادامه داد: آنچه در فعالیت‌های بسیاری از نهادهای دولتی از جمله وزارت نیرو در این دو سال مشهود بوده است، تکیه و تمرکز فراوان بر روی فعالیت‌های دانش بنیان است که علاوه بر کاهش مصرف می‌تواند به افزایش تولید و کاهش مصرف ارز کمک شایانی بکند.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه اثر استفاده از فناوری‌های نوین بر فعالیت‌های وزارت نیرو نمایان است، اضافه کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت دانش بنیان‌ها از جمله نقاط قوت وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.

وی در ادامه گفت: وزارت نیرو در دو سال اخیر عملکرد بسیار موفقی در حوزه مدیریت مصرف آب و برق از خود بر جای گذاشته است که نتیجه آن عبور بدون خاموشی از تابستان سال ۱۴۰۱ و سال ۱۴۰۲ است.

اسماعیلی با تقدیر از عملکرد وزارت نیرو در حوزه اختصاص سیاست‌های تشویقی برای تشویق شهروندان برای کاهش مصرف آب و برق اظهار داشت: تلاش برای کاهش مصرف انرژی در کشور را باید از دو مسیر فرهنگ سازی و نیز بهبود راندمان وسایل و لوازم برقی مورد استفاده پیش ببریم.

رئیس دفتر رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راندمان مطلوب نیروگاهی کشور نسبت به میانگین‌های جهانی بیان کرد: از آنجایی که ما مردم خودمان را شایسته بهترین‌ها می‌دانیم، تلاش داریم تا در همه بخش‌ها با حداکثر توان و انرژی در خدمت مردم باشیم و امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم کشورمان باشیم.

کد خبر: ۲۳۹٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha