۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی موفق به اخذ سه گواهینامه بین المللی ایزو شد
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی:

سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی موفق به اخذ سه گواهینامه بین المللی ایزو شد

بیرجند- مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان توانست سه گواهینامه ایزو بین المللی«ایزو ۴۵۰۰۱،۱۴۰۰۱ و ۹۰۰۱» را اخذ نماید.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین زارعی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اخذ ۳ گواهینامه بین المللی ایزو خبر داد و اظهارداشت:ایزو مانع نیست بلکه نقشه راهی است تا هر سازمان، شرکت و یا بنگاه اقتصادی را به منظور سهولت کار، کاهش هزینه ها، توجه به فرایند زیست محیطی، ارتقای کیفیت، حفظ بدنه ارزشمند نیروی انسانی با فاکتورهای بهداشتی و ایمنی را به هر مدیری توصیه می کند.

وی با بیان اینکه در واقع گواهینامه های ایزو کلیدی است که موفقیت را به شکل مطلوب و قابل قبول در دستان شما قرار می دهد، افزود:سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با توجه به گستردگی که دارد در ماموریت خود الزامات ایزو را یک رفتار اجتناب ناپذیر دانسته و تلاش می کند بعد از اخذ ایزو، هرساله با برگزاری دوره های آموزشی و بهره مندی از اساتید علمی و فرهنگی کشور نیروی انسانی خود را تقویت و همسو با ایزو کند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیار خرسندیم که توانستیم ایزو را با همت و همکاری همکاران خودمان در این سازمان اخذ کنیم و با توجه به استمرار این رفتار فرهنگ سازمانی خدمت سالم در تمامی زمینه ها جاری شود گفت: مهم ترین اهداف منطقه استقرار سیستم های مدیریت ایمنی، بهداشت، زیست محیطی و مدیریت کیفیت است.

زارعی با بیان اینکه تلاش داریم با پیاده سازی واژه های ایزو فرآیند آشنایی این مکانیزم را برای فرزندان کارکنان نیز عملی سازیم تا در نسل آینده منطقه ایزو از یک الزام به یک باور فکری تبدیل شود، گفت: تشکیل کمیته راهبری، انتخاب مشاور مورد تایید، مطالعه و بررسی نیازهای آموزشی، سازمان دهی مجریان و تهیه برنامه اجرایی، تدوین مستندات، اجرای دوره های آموزشی ممیزی داخلی و خارجی، رفع مغایرتها و ممیزی های مراقبتی در شمار مواردی است که برای استقرار سیستم مدیریت با موفقیت طی شد.

وی بیان داشت: خوشبختانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی توانست ایزو «۴۵۰۰۱ » ایزوی سیستم های ایمنی و بهداشت حرفه ای و ایزو « ۱۴۰۰۱- مدیریت زیست محیطی» و «ایزوی ۹۰۰۱- مدیریت کیفیت» را با موفقیت اخذ نماید.

سر ممیز شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه و نماینده مرکز ملی تایید صلاحیت ایران هم با بیان اینکه طبق الزامات استانداردها دو روز در استان خراسان جنوبی میهمان منطقه ویژه اقتصادی بودیم گفت: در این راستا از سایت مرزی و سایت مرکزی بازدید و ممیزیها انجام شد که در قریب به اتفاق حوزه های کاری سازمان الزامات استاندارد بالاتر از ممیزات تعریف شده بوده و بهبود بسیارخوبی در کار مشاهده شد.

فارغ با بیان اینکه طی جریان ممیزی که از سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی انجام دادیم، با افتخار سه گواهینامه بین المللی ایزو را به این سازمان تقدیم می کنیم افزود: این ایزوها چون براساس استاندادهای مدیریت جهانی هستند در زمینه بهتر عمل کردن مدیریت سازمان کمک می کنند .

وی ادامه داد: ایزوها در برند سازمان نقش زیادی دارند و همچنین نشان می دهد که این سازمان براساس استاندارد بین المللی مدیریت می شود تا به رضایت مشتری کمک کند و در عملکرد سازمانی هم تاثیرگذار است.

فارغ با بیان اینکه خصوصیت اصلی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی مدیریت متعهد است، افزود: مدیریت این منطقه به استاندارد اعتقاد دارد و پیشنهاد من برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان است که کمک می کند جاری سازی استانداردها انجام شود.

کد خبر: ۲۳۹٬۵۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha