۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
استاندار بوشهر از بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت از شرکت صدرای بوشهر خبر داد
۶ هزار میلیارد تومان سرمایه ‌گذاری؛

استاندار بوشهر از بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت از شرکت صدرای بوشهر خبر داد

بوشهر- استاندار بوشهر از بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت از شرکت صدرای بوشهر با سرمایه ‌گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده صبح امروز در آیین بارگیری سکوی p4 در شرکت صنعتی دریایی صدرا در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای والامقام دولت جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مرحوم مهندس رستم قاسمی در صنعت دریایی کشور تحول بزرگی ایجاد کرد و در صدرا و در مجموعه شهید محلاتی، اقدامات بزرگی برای پویایی صنایع دریایی انجام داد.

وی افزود: صدرا امروز با تلاش های صورت گرفته جایگاه ویژه ای در کشتی سازی و سکوسازی دارد و امروز یک پروژه بزرگ ۶ هزار میلیارد تومانی را تکمیل و شاهد بارگیری سکوی p4 میدان نفتی رشادت در این منطقه هستیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شرکت ملی نفت ایران و شرکت صنعتی دریایی صدرا همکاری مناسبی دارند و شاهد ایجاد اشتغال پایدار در مجموعه صدرا هستیم که این روند باید تقویت شود.

محمدی زاده بیان کرد: شرکت صنایع دریایی ایران صدرا در ساخت سکوها و ساخت شناورها و کشتی های بزرگ دریایی و تعمیر شناورها جایگاه خاصی دارد و با کارهای ارزشمند فنی و دانشی به جلو حرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اجرای پروژه های بزرگتر نیز در این مجموعه باشیم و مدیریت استان از صنایع استان حمایت و پشتیبانی لازم را خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳۹٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha