۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
۲ پروژه صنعتی در سمنان افتتاح شد
با حضور مسئولان؛

۲ پروژه صنعتی در سمنان افتتاح شد

سمنان- همزمان با نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار سمنان کارخانه تولید یو پی وی سی و شرکت تولیدی رهروان کومش در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، مراسم افتتاح شرکت تولیدی رهروان کومش، تولید کننده انواع روغن موتور همزمان با پیش از ظهر پنجشنبه و متقارن با اولین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

استاندار سمنان و معاونان وی در این مراسم حضور داشته و از نزدیک از بخش های مختلف این کارخانه های تلویدی بازدید کردند.

شرکت روغن موتور رهروان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۷۰۰ میلیارد ریال در زمینه تولید انواع روغن موتور در شهرک صنعتی سمنان فعالیت می کند که با راه اندازی آن ۳۰ نفر مشغول به کار شدند.

این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه ۸۵ هزار تن روغن انتقال قدرت تصفیه مجدد ، روغن پایه تصفیه مجدد ، روغن موتور تصفیه مجدد، انواع روغن صنعتی تصفیه مجدد به جز روغن پایه، موتور، دنده و انتقال قدرت ، سوخت تقطیری و بسته بندی انواع روانکار را دارد.

در دومین برنامه نیز، کارخانه شرکت تولیدی توسعه عمران پرکوک کومش تایکو تولید کننده درب و پنجره UPVC با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شهرک صنعتی سمنان به بهره برداری رسید. این شرکت قرار است درب و پنجره های پی وی سی را تولید کند .

شرکت توسعه عمران پرکوک با سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه ۴۰۰ تن درب معمولی از یو پی وی سی ، ۱۲۰۰ متر مربع درب و پنجره آلومینیومی ، ۶۰۰ تن نمای ساختمانی آلومینیومی ، و یک هزار و ۴۰۰ تن پنجره از یو پی وی سی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۳۵ نفر را فراهم کرده است.

به گزارش بازار، پیش از این مراسم آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۷ پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

کد خبر: ۲۳۹٬۲۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha