۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
ایران در رنکینگ جهانی مصرف سوخت

ایران در رنکینگ جهانی مصرف سوخت

سخنگوی جایگاه داران سوخت گفت: میزان مصرف سوخت ما به دلیل غیراستاندارد بودن خودروها در رنکینگ جهانی قرار دارد و هنوز تدبیری برای آن اندیشیده نشده است.

به گزارش بازار، رضا نواز سخنگوی جایگاه داران سوخت در مورد سهمیه بندی سوخت بیان کرد: به دلیل افزایش شدید مصرف در سال ۱۴۰۲ تصمیم سازان اصلی برای کنترل مصرف تدابیری می‌اندیشند. صنف جایگاه داران در موضوع سهمیه و قیمت نقش آفرینی ندارند و تنها مجری تصمیمات هستند. ایران در رنکینگ جهانی مصرف سوخت

وی با اشاره به برداشتن سقف ۱۵ جایگاه سوخت تهران گفت: هر چه این وضع رها باشد و کنترل مصرف صورت نگیرد، همچنان شاهد مصرف بیش از اندازه خواهیم بود. مسئولان باید نسبت به تصمیمات خود پاسخگو باشند.

نواز در رادیو گفتگو با اشاره به ۸ هزار لیتر سهمیه هر کارت آزاد داخل جایگاه و همچنین محدودیت ۲۵۵ استفاده از کارت سوخت جایگاه در هر روز بیان کرد: مصرف ما به دلیل غیراستاندارد بودن خودروها در حوزه مصرف در رنکینگ جهانی قرار داریم و تدبیری برای آن‌ها اندیشیده نشده است.

سخنگوی جایگاه داران سوخت همچنین با بیان اینکه کارت‌های سوخت در استان‌های مرزی دارای محدودیت هستند خاطرنشان کرد: در استان‌های مرزی به ویژه مرزهای شرقی، طرح کدینگ اجرایی می‌شود و در هر استان افراد جایگاه‌هایی که غیر بومیان از آن استفاده می‌کنند می‌توانند سوختگیری نمایند.

وی همچنین خواستار شد: با توجه به شرایط فعلی و محدودیت‌ها باید بین جایگاه‌ها و مردم همدلی ایجاد شود.

کد خبر: ۲۳۹٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha