۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
زائران اربعین حسینی ارز خود را از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز تهیه کنند

زائران اربعین حسینی ارز خود را از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز تهیه کنند

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: زائران اربعین حسینی ارز خود را از بانک‌ها و صرافی‌های مجاز تهیه و از خرید ارز از دلالان و افراد متفرقه خودداری کنند.

به گزارش بازار، سرهنگ جلال امینی رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فراجا، افزود: به منظور برخورد با سوداگران و دلالان ارز با همکاری بانک مرکزی برنامه ریزی لازم برای استقرار نمایندگی‌های بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز انجام شده است تا زائران بتوانند ارز مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی با بیان اینکه خروج و ورود هر گونه کالا و اجناس بدون مدارک و مجوزهای لازم قاچاق محسوب شده و پیگرد قانونی دارد گفت: لازم است موکب داران قبل از انتقال تجهیزات و وسایل و امکانات خود به اخذ و تهیه مجوز لازم اقدام کنند.

وی با اشاره به استقرار پلیس گمرک در گمرکات نیز افزود: بسترسازی لازم به منظور استفاده از زیرساخت‌های گمرک و پایانه‌های مرزی برای تسهیل در کنترل ورود و خروج کالاها تعبیه و فراهم شده است و یگان‌های پلیس امنیت اقتصادی در اربعین حسینی خدمتگزار زائران سید و سالار شهیدان در مرزهای جنوب و جنوب غربی کشور هستند.

سرهنگ جلال امینی، افزود: به منظور خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به زائران حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین کمیته‌های مقابله و مبارزه با جرایم اقتصادی در پلیس امنیت اقتصادی تشکیل شده است که از قبل از شروع مراسم تا بعد از پایان مراسم راهپیمایی اربعین در محل تردد زائران، مستقرند.

کد خبر: ۲۳۸٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha