۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
خبرگزاری بازار در نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» خوش درخشید
در زنجان؛

خبرگزاری بازار در نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» خوش درخشید

زنجان- در نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» که به همت اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد خبرنگاران خبرگزاری تحلیل بازار خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار بازار، در نخستین جشنواره «اقتصاد و رسانه» که به همت اتاق بازرگانی استان زنجان و خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان برگزار شد خبرنگاران خبرگزاری تحلیل بازار خوش درخشیدند و توانستند با کسب مقام نخست بخش خبر، رتبه سوم بخش گزارش، رتبه سوم بخش مصاحبه و شایسته تقدیر در بخش مصاحبه، بیشترین تعداد جوایز این جشنواره را کسب کردند.

در این جشنواره زهرا مقدمی توانست دربخش خبر رتبه نخست را با خبر«تعداد ۱۰۵۳ پروژه عمرانی به بهره برداری می رسد» کسب کند، در این بخش اعظم شامی از خبرگزاری ایرنا عنوان دوم و زهرا فتحی از خبرگزاری ایسنا عنوان سوم را کسب کرد. حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش گزارش نیز پریسا یوسفی عنوان نخست و لیلا محمدی عنوان دوم را کسب کرد و زهرا مقدمی از خبرگزاری بازار با گزارش «صنایع تبدیلی حلقه مفقوده توسعه کشاورزی زنجان»رتبه سوم را کسب کرد. سمیه محرمی از روزنامه صدای زنجان و حسن اکبری از خبرگزاری ایرنا در این بخش شایسته تقدیر شدند.

در بخش مصاحبه فاطمه تاجبخش از خبرگزاری بازار با مطلب «دانش ضد تحریمی به کمک صادرات انرژی می آید» عنوان سوم را کسب کرد. در این بخش رتبه های اوم و دوم را هیچ یک از شرکت کنندگان کسب نکردند. همچنین از زهرا مقدمی خبرنگار تحلیل بازار در بخش مصاحبه با مطلب«غفلت از فعالان بخش خصوصی زنجان»شایسته تقدیر شد.

در بخش یادداشت داود محمدی از پایگاه خبری همدلی به عنوان منتخب این بخش معرفی شد.همچنین در بخش تیتر نیز لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه نخست را کسب کرد.

در بخش عکس هم مهدی الماسی از خبرگزاری مهر با گزارش تصویری «صنایع دستی» هنر دل و دست به عنوان منتخب این بخش معرفی شد و مجتبی جعفرلو از پایگاه خبری میراث، حامد رحمتی از هفته نامه موج بیداری و مرتضی الیاسی از خبرگزاری فارس شایسته تقدیر شدند.

کد خبر: ۲۳۸٬۸۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha