۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
رفع کامل موانع ترخیص یک هزار خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

رفع کامل موانع ترخیص یک هزار خودروی خارجی از بنادر و گمرکات هرمزگان

بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان از رفع کامل موانع ترخیص یک هزار دستگاه خودروی خارجی از بنادر و گمرکات استان با پیگیری و اقدام دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی تصریح کرد: یک دستور کار مربوط به تعیین تکلیف یک هزار دستگاه خودروی خارجی وارداتی بود که حدود هشت ماه در بنادر استان به دلیل عدم صدور مجوز استاندارد معطل بودند و خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی، امروز این مشکل به صورت کامل حل شد.

وی گفت: در نتیجه دستور قضایی صادر شده در دهم مردادماه امسال جهت تسریع در ترخیص یک هزار دستگاه خودروی خارجی وارداتی از بنادر استان پس از انجام مراحل اداری در کوتاه‌ ترین زمان ممکن، با تایید سازمان ملی استاندارد از امروز این خودروها آماده تحویل به خریداران می شوند.

وی بیان کرد: در پی گزارش‌ های واصله مبنی بر واردات حدود یک‌ هزار دستگاه خودروی هیوندای النترا، توسان، کریتا، اکسنت، سان‌ یانگ و …به کشور و معطلی چندماهه آن‌ ها در بنادر استان هرمزگان، دهم مردادماه امسال با صدور دستور ویژه قضایی از ادارات استاندارد، بنادر و دریانوردی و گمرکات خواسته شد ضمن پیگیری سریع موضوع از مرکز، برای تعیین تکلیف و ترخیص این خودروها اقدام کنند.

کد خبر: ۲۳۸٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha