۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی‌های سیار مهران تامین شد
معاون استاندار ایلام:

۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی‌های سیار مهران تامین شد

ایلام- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: برای ایام اربعین حسینی، ۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی‌های سیار مهران تامین شده است.

به گزارش بازار، شهریار عباسی در نشست شورای آرد و نان استان ایلام که در مهران برگزار شد، گفت: ۸۵۰ تن آرد برای مواکب و نانوایی‌های سیار مهران تامین که از این میزان ۶۰۰ تن توسط غله استان و مابقی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: آرد در نظر گرفته برای پخت نان توسط نانوایی‌ها سیار ارتش، سپاه و رزمندگان و حرم رضوی و…توزیع می‌شود.

عباسی با تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی‌ها در ایام اربعین توسط تعزیرات، جهاد کشاورزی، سازمان صمت، غله و دیگر دستگاه‌های متولی گفت: بازرسی و نظارت‌ها بر توزیع آرد در ایام اربعین تشدید می‌شود تا شاهد کمترین انحراف در چرخه توزیع آرد باشیم.

معاون استاندار ایلام در خصوص تامین آرد نانوایی‌های شهر مهران و نانوایی‌های در مسیر تردد زوار نیز یادآور شد: باید سهمیه آرد نانوایی‌هایی نظیر شباب، مهدی آباد ایلام، گلان، هفت چشمه، چوار و ایوان و...که در مسیر تردد زوار هستند افزایش یابد تا این نانوایی بتواند مدت زمان بیشتری پخت نان داشته باشند.

وی اضافه کرد: نانوایی‌های که در مسیر تردد زوار هستند و آرد مازاد دریافت می‌کنند باید ساعت پخت آن دوبرابر و دو شیفت فعالیت کنند.

کد خبر: ۲۳۸٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha