۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
پنج قطار ترکیبی از تهران به سمت کربلا حرکت می‌کند
سرپرست روابط عمومی شرکت راه آهن:

پنج قطار ترکیبی از تهران به سمت کربلا حرکت می‌کند

سرپرست روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: برای ایام اربعین، حرکت پنج قطار ترکیبی از تهران به سمت کربلا به صورت رفت و برگشت برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش بازار، جلال مختاری در گفت‌وگویی با بیان اینکه از سال‌های گذشته حرکت قطارها به سمت کرمانشاه و خرمشهر را داشته‌ایم و با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین ظرفیت قطارها را به دو برابر افزایش داده‌ایم، اظهار داشت: در هفته منتهی به اربعین ظرفیت قطارها به سمت کرمانشاه و خرمشهر سه برابر می شود.

وی همچنین با بیان اینکه برای ایام اربعین حرکت چهار قطار فوق العاده از مقصد کرمان، زاهدان، یزد و ساری به سمت مناطق مرزی پیش بینی شده است، ادامه داد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده زائران در هنگامی که در ایستگاه راه آهن خرمشهر پیاده می شوند می توانند از طریق «ریل باس» از ایستگاه راه آهن به سمت مرز شلمچه به صورت رایگان حرکت کنند.

سرپرست روابط عمومی شرکت راه آهن با بیان اینکه سال گذشته به صورت آزمایشی قطار ترکیبی تهران به سمت کربلا راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: برای امسال حرکت پنج قطار ترکیبی از تهران به کربلا برای ایام اربعین در نظر گرفته شده است و زائران می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی شرکت راه آهن بلیط این قطارها را تهیه کنند.

مختاری اضافه کرد: ما تلاش داریم با همکاری دولت عراق حرکت این قطارهای ترکیبی را در زمان‌هایی غیر از اربعین از استان‌های دیگر همچون مشهد نیز به سمت کربلا داشته باشیم.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha