۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
پول موجود در حساب وزارت نفت مربوط به طلب بانک ملت است
نماینده مردم سروستان در مجلس:

پول موجود در حساب وزارت نفت مربوط به طلب بانک ملت است

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۳۰ هزار میلیارد تومان پول موجود در وزارت نفت مربوط به بانک ملت است که بابت آن وزارت نفت جریمه پرداخت می کند.

به گزارش بازار، عبدالعلی رحیمی مظفری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: چند روز است که همکاران دائما از تریبون مجلس اعلام می کنند پول نقد رسوب شده و طلب کشاورزان پرداخت نمی شود، ۱۳۰ هزار میلیارد تومان پول موجود در وزارت نفت مربوط به بانک ملت است که بابت آن وزارت نفت جریمه پرداخت می کند.

نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت نفت به برخی شرکت ها بابت سرمایه گذاری که انجام داده اند جریمه پرداخت می کند، ادامه داد: برخی نمایندگان می گویند که پول در وزارت نفت رسوب شده و ملت نیز این صحبت ها را می شنوند. دوستان اگر می خواهند نظر دهند باید نظر آن ها کارشناسی باشد.

وی با بیان اینکه وزارت نفت بر روی موضوع نرخ ارز با بانک ملت اختلاف دارد و میزان برداشت از حساب وزارتخانه محل اختلاف است، تصریح کرد: در آینده همکاران در صحن می گویند چرا ناترازی گاز داری، چرا به پارس جنوبی رسیدگی نشده و چرا نتوانسته ایم صادرات کنیم.

مظفری با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفرهای خود هرکجا مشکلی مشاهده می کند می گوید وزارت نفت آن را جبران کند، تمام پرداخت های سفرها از کیسه وزارت نفت است، عنوان کرد: در تابستان مشکل برق داریم و اکنون در جایگاه های بنزین نیز مشکلاتی وجود دارد و زمستان در نیروگاه ها مشکل سوخت پیدا می کنیم، اگر می خواهید مطلبی بیان کنید پیشینه آن را ببینید تا متوجه شوید چه اتفاقی رخ داده است.

کد خبر: ۲۳۸٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha