۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز از مجرای قابل رصد انجام شود
سرپرست سازمان صمت استان البرز تاکید کرد؛

پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی البرز از مجرای قابل رصد انجام شود

کرج- سرپرست سازمان صمت البرز گفت: برای نظام‌مند کردن روند پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه های اقتصادی استان، باید همه موارد اعطایی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و یک مجرای قابل رصد انجام شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز، محمد انصاری با اشاره به ضرورت ساماندهی آمار واقعی تسهیلات پرداختی به واحد های صنعتی استان گفت: برای نظام‌مند نمودن روند پرداخت تسهیلات بانکی به بنگاه های اقتصادی استان، باید همه موارد اعطایی از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و یک مجرای قابل رصد انجام شود.

انصاری افزود: بانک های عامل استان البرز از ابتدای سال تاکنون مجموعا یک هزار و ۱۷۹ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۱۹ هزار و ۳۵۵ میلیارد ریال به واحدهای تولیدی اعم از صنفی و صنعتی پرداخت نموده است که از این تعدا صرفا ۲۹ فقره به مبلغ سه هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال از مسیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده است.

وی افزود: فاصله معنادار در میزان پرداخت تسهیلات مستقیم بانک ها به واحدهای صنعتی با میزان تسهیلات رونق تولید که دارای مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هستند، اهمیت این اقدام در روند ساماندهی پرداختی ها را بیش از پیش نشان می دهد.

بانک های استان‌ مدعی پرداخت رقم قابل اعتنایی به واحدهای صنعتی هستند

انصاری گفت: درخواست تامین نقدینگی و تسهیلات بانکی مهمترین سرفصل مسائل طرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز است و این در حالی است که بانک های استان همواره بر همکاری همه جانبه خود در این موضوع تاکید دارند و مدعی پرداخت رقم قابل اعتنایی از محل پرداخت های مستقیم به واحدهای صنعتی هستند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تصریح کرد: ما ضمن استقبال از این موضوع و در راستای ساماندهی آمار پرداختی ها، درخواست داریم کارگروه تسهیل مجرای تعریف شده این تسهیلات از مرحله تصویب تا مرحله پرداخت باشد تا عملکرد استان در این حوزه نمود بیشتری پیدا کند.

کد خبر: ۲۳۸٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha