۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲
افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام برای ایام اربعین
سرپرست فرودگاه شهدای ایلام خبر داد؛

افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام برای ایام اربعین

ایلام- فروغی زاد، سرپرست فرودگاه شهدای ایلام از افزایش پروازهای فرودگاه شهدای ایلام برای ایام اربعین خبر داد و گفت: فرودگاه ایلام آماده استقبال از زائران اربعین است.

وحید فروغی زاد در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با افزایش این پروازها،برنامه پروازهای این فرودگاه،از هفته ای ۲۰ سورتی پرواز به هفته ای ۳۲ سورتی افزایش می یابد.

سرپرست فرودگاه اضافه کرد که شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای شماره ۸۴۲/۸۴۳ خود را در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه وهمچنین شرکت هواپیمایی ماهان پروازهای شماره ۴۵۷۲/۴۵۷۳خود را در روزهای شنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته در مسیر تهران-ایلام-تهران از تاریخ ۴شهریور ماه تا پایان برنامه تابستانی خود افزایش داده اند.

فروغی زاد افزود که با توجه به در پیش بودن ایام اربعین حسینی(ع) ،جهت رفاه حال زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) با شرکت های هواپیمایی رایزنی‌هایی برای افزایش پروازهای فوق برنامه ای انجام گرفته است که انتظار می رود این مهم انجام پذیرد.

وی با اشاره به گرمای شدید هوا در ایلام گفت: در ترمینال موقت فرودگاه ایلام که به صورت موقت برای عملیات اربعین بهره ‎‌برداری شد، شش کولر گازی ۶۰ هزار نصب شد تا زائران در این ترمینال بابت گرما مشکلی نداشته باشند.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha