۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۷
آزمون استخدامی ۳۰۰ نفر در ایران ترانسفو برگزار شد
با مشارکت دانشگاه زنجان؛

آزمون استخدامی ۳۰۰ نفر در ایران ترانسفو برگزار شد

زنجان- آزمون استخدامی ۳۰۰ نفر نیروی کار جدید در گروه صنعتی ایران ترانسفو با مشارکت دانشگاه زنجان برگزار شد.

به گزارش بازار، در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال آفرینی و رشد تولید، آزمون استخدام ۳۰۰ نفر فارغ التحصیل مقاطع مختلف جهت تکمیل کادر تولیدی و ستادی گروه صنعتی ایران ترانسفو در روز پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه با مشارکت دانشگاه زنجان برگزار شد.

این آزمون با شرکت دو هزار و ۱۲ نفر داوطلب مقاطع مختلف تحصیلی از دیپلم تا کارشناسی ارشد برگزار شد. از این تعداد داوطلبان آزمون حدود ۳۰ درصد خانم ها و ۷۰ درصد را آقایان تشکیل می دادند.

دربندی زاده معاونت منابع انسانی وپشتیبانی گروه صنعتی ایران ترانسفو در حاشیه این رویداد با اشاره به هدفگذاری این گروه صنعتی در راستای تحقق شعار سال گفت: اشتغال جوانان و رونق تولید از تاکیدات همیشگی رهبر معظم انقلاب بوده است و خدا را شاکریم که گروه صنعتی ایران ترانسفو همواره در این موارد پیشقدم بوده و امسال برنامه جذب حدود ۴۵۰ نفر را دارد که آزمون استخدام ۳۰۰ نفر امروز برگزار شد و طی چهار سال اخیر علیرغم مشکلاتی که براثر تحریم های ظالمانه استکبار جهانی بر ما تحمیل شده، توانسته ایم با جذب حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص وکارآمد، رشد تولید و فروش و سودآوری و داخل سازی مواد اولیه وتجهیزات مورد نیاز، و جهش صادرات، لبیک گوی فرمان مقام عظمای ولایت باشیم.

آزمون استخدامی ۳۰۰ نفر در ایران ترانسفو برگزار شد

وی با تاکید بر تخصص محور بودن تولید ترانسفور ماتور افزود: تمهیدات خوبی با مشارکت و هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات وفناوری انجام شده که از سال آینده دانشگاه زنجان پذیرای دانشجویان بورسیه گروه صنعتی ایران ترانسفو در رشته های برق و مکانیک باشد و این دانشجویان در کنار تحصیل در دانشگاه به صورت عملی در خطوط تولید کارخانه، کسب مهارت کنند.

عباس رسولی معاونت آموزشی دانشگاه زنجان بعنوان متولی برگزاری این آزمون با اشاره به استقبال خوب داوطلبین از این آزمون، همراهی صنعت و دانشگاه را زمینه ساز رشد وتعالی در ارکان اقتصادی کشور دانسته وافزود: یکی از کارهای خوب انجام شده ایجاد بورسیه تحصیلی توسط ایران ترانسفو در دانشگاه زنجان است که باعنایت به تخصصی بودن مقوله طراحی وساخت وتولید ترانسفورماتور، دانشجو در کنار آموزش تئوریک، بصورت عملی با این فرآیند آشنا شده و بازدهی بهتری خواهد داشت.

لازم به توضیح است گروه صنعتی ایران ترانسفو به عنوان بزرگترین تولید کننده ترانسفورماتورهای توزیع، فوق توزیع و قدرت در منطقه، تامین کننده ۸۵ درصد از نیازهای داخلی بوده و در زمینه صادرات نیز، تولیدات آن به بیش از ۲۰ کشور منطقه و جهان صادر گردیده و در سال ۱۴۰۱ صادر کننده ممتاز ملی شد.

کد خبر: ۲۳۷٬۸۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha