۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
آیا می توان انتظار رشد از متیک (MATIC) داشت!؟
تحلیل بلندمدت از متیک (matic)

آیا می توان انتظار رشد از متیک (MATIC) داشت!؟

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: ارز متیک (MATIC) در محدوده ۴۰ سنتی یکی از بهترین محدوده های خرید جهت سرمایه‌گذاری برای افق حداقل دو ساله می باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در بررسی که از ارز متیک (MATIC) داشت، تشریح کرد: متیک (matic) رمزارز شبکه پالیگان (Polygon) در بدترین حالت کریپتوکارنسی ها، یک‌ موج صعودی بسیار خوب را آغاز کرد و از محدوده ۴۰ سنت خود را به محدوده ۱/۶۰ رساند و این یک رشد ایده آل برای سرمایه‌گذاران متیک بود.

زینلی می گوید: جدا از آیتم های فاندامنتال که سعی می‌کنیم در فرصت مناسب گزارشی در رابطه با آن داشته باشیم باید گفت که متیک (matic) یکی از بهترین های اقتصاد بلاکچین می باشد، کانال صعودی متیک پس از ماه ها شکسته شد و روند نزولی پایدار آن آغاز شد اما در حال حاضر روند نزولی کوتاه مدت متیک شکسته شده است.

زینلی با اشاره به روند پیش روی رمزارز متیک (matic) اظهار داشت: در حال حاضر این ارز در یک کانال کوچکتر صعودی قرار دارد و هنگامی که دو کانال صعودی یکی بزرگ و دیگری کوچکتر تشکیل شوند نشانه هایی از اصلاح را به دنبال دارد.

آیا می توان انتظار رشد از متیک (MATIC) داشت!؟

این تحلیلگر بازارهای مالی با بیان نظر شخصی خود مبنی بر اینکه ارز متیک (matic) در محدوده ۴۰ سنتی یکی از بهترین محدوده های خرید جهت سرمایه‌گذاری برای افق حداقل دو ساله می باشد، اصلاحی کوتاه مدت (ریز موج) را برای متیک پیش بینی می کند.

زینلی با توجه به ریسک های زیاد این مارکت، ارز متیک (matic) را مناسب برای سرمایه‌گذاری دانست و تأکید کرد: ارز متیک (matic) تارگت های بلندمدت ۱/۲۰ سنت، ۱/۶۰ سنت، ۲/۲۰ سنت و ۳ دلار را در پیش روی دارد.

زینلی همچنین افزود: لازم است سرمایه‌گذاران و معامله گران بدون آگاهی اقدام به سرمایه‌گذاری و معامله در بازار پر ریسک رمزارزها ننمایند.

کد خبر: ۲۳۷٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha