۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
۳ بازار در مرکز بوشهر بهسازی و ساماندهی می شوند| ماهی فروشان و میوه فروشان در اولویت
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

۳ بازار در مرکز بوشهر بهسازی و ساماندهی می شوند| ماهی فروشان و میوه فروشان در اولویت

بوشهر- نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از بهسازی ۳ بازار در مرکز شهر بوشهر خبر داد و گفت: بازار ماهی فروشان، میوه فروشان و بازار صفا در اولویت این طرح قرار دارند.

وحید نیک‌روش در حاشیه نشست مشترک شورا و شهرداری و اتاق اصناف در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بوشهر به عنوان مرکز استان دارای ظرفیت های ارزشمندی در حوزه های مختلف است که باید در راستای بهبود فضای کسب و کار نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: ساماندهی بازارها و مراکز خرید در دستور شورا و شهرداری بندر بوشهر قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از بهسازی ۳ بازار مرکز شهر در بندر بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بهسازی و ساماندهی بازار ماهی فروشان، بازار میوه فروشان و بازار صفا در مرکز شهر در دستور کار قرار دارد.

نیک روش با بیان اینکه ساماندهی بازارها و مراکز خرید امری لازم برای شهروندان است گفت: بازار محور اصلی فعالیت های اقتصادی شهر و یکی از جاذبه های گردشگری شهر بوشهر به شمار می رود و باید کیفیت بالایی داشته باشد.

وی با اشاره به پرداخت ارزش افزوده توسط بازاریان به شهرداری تصریح کرد: دیدگاه ما در شورا این است که باید این مبلغ در خود بازار و در راستای بهبود شرایط و وضعیت بازار هزینه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: ساماندهی مرکز شهر که طبق طرح تفصیلی باید پیاده رو و اختصاص مسیری برای حمل و نقل بار مغازه داران باشد یکی از برنامه های شورا و شهرداری است که مقرر شد با همکاری اتاق اصناف این طرح در راستای ساماندهی مرکز شهر عملیاتی شود.

نیک روش اضافه کرد: در بودجه سال جاری، مبلغ ۶۵ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان شهدا و بازار ماهی فروشان، میوه فروشان و صفا اختصاص داده شده و طرح اجرایی آن نیز آماده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد: برای اجرای بهتر طرح، نشستی با اتاق اصناف و اتحادیه های مرتبط برگزار شده و بازدید میدانی بعمل آمده و امیدواریم با همکاری کسبه شاهد اجرای این طرح در راستای رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان باشیم.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha