۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
چطور در ویکی روان مشاور آنلاین پیدا کنم؟

چطور در ویکی روان مشاور آنلاین پیدا کنم؟

امروزه اکثر افراد به مشاوره آنلاین رو آورده‌اند و مسائل شخصی خود را در جلسات روان درمانی آنلاین با درمانگر خود در میان می‌گذارند.

به گزارش بازار،  امروزه اکثر افراد به مشاوره آنلاین رو آورده‌اند و مسائل شخصی خود را در جلسات روان درمانی آنلاین با درمانگر خود در میان می‌گذارند، اما انتخاب یک مشاور خوب بسیار مهم است تا بتواند بهترین راهنمایی‌ها را در زمینه مشکل فرد، ارائه دهد. در ادامه توضیح می دهیم چطور در ویکی روان مشاور آنلاین روانشناس مناسب خود پیدا کنیم؟

همانطور که گفتیم، در این مقاله قصد داریم در مورد اینکه چگونه می‌توان یک مشاور آنلاین باتجربه انتخاب کرد صحبت کنیم تا افرادی که قصد دریافت کمک‌ از یک‌ متخصص را دارند، بتوانند راحت‌تر روانشناس مربوط را انتخاب کنند. اگر بخواهید از ویکی روان مشاوره روانشناسی آنلاین تلفنی و متنی خرید کنید باید قبل از آن با چند تعریف ضروری آشنا شویم.

مشاوره روانشناسی آنلاین چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم که مشاوره روانشناسی آنلاین چیست و چگونه برگزار می‌شود؟ در این بخش در مورد ویژگی‌های مشاوره آنلاین توضیحاتی ارائه می‌دهیم. در این‌ نوع از روان‌درمانی، برخلاف نوع حضوری، ارتباط رودررو برقرار نمی‌شود و مراجع و درمانگر به‌صورت غیرحضوری با یکدیگر ارتباط می‌گیرند.

مشاوره آنلاین، به ۲ صورت متنی و تصویری برگزار می‌شود که انتخاب نوع آن بسته به ترجیح مراجع دارد. اگر امکان برقراری تصویر را ندارید، می‌توانید مشاوره آنلاین صوتی یا متنی را انتخاب کنید و در غیر این صورت با درمانگر خود به‌طور تصویری مکالمه کنید.

در هر ۲ نوع از جلسات آنلاین، نیاز به دسترسی به اینترنت دارید بنابراین، قبل از برگزاری جلسه حتما از کیفیت سرعت اینترنت اطمینان حاصل کنید. برای شرکت در این جلسه نیاز به لپ‌تاپ، تبلت یا موبایل دارید که با در دست داشتن هر کدام می‌توانید با درمانگر خود مکالمه کنید. اما خوشبختانه مشاوره روانشناسی آنلاین در سایت ویکی روان بر خلاف دیگر پلتفرم و سایت های مشابه سایت دکتر ساینا نیاز به نصب برنامه های ثانوی ندارد و جلسات در بستر سایت برگزار می شوند.

مزیت مشاوره آنلاین چیست؟

همچنین این روش نسبت به جلسات حضوری، مزایای بیشتری دارد و هزینه آن نیز کمتر از ویزیت حضوری است. اما این کاهش هزینه به‌هیچ‌وجه به معنی پایین‌بودن کیفیت مشاوره آنلاین نیست.از مزایای این جلسات، می‌توان به صرفه‌جویی در هزینه و زمان مراجعه اشاره کرد. در این روش شما وقت خود را صرف رفت‌وآمد به کلینیک روانشناس نمی‌کنید که همین موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان شما می‌شود.

در ضمن می‌ توانید تنها با استفاده از یک موبایل که به اینترنت دسترسی دارد، در هر کجا که هستید، در این جلسات شرکت کنید بنابراین، می‌توانید حتی اگر در مسافرت هستید جلسات خود را برگزار کنید و از کمک‌های درمانگر خود بهره‌مند شوید. گاهی ممکن است نیاز به مشاوره اضطراری داشته باشید اما شرایط مراجعه حضوری را نداشته باشید. در این حالت می‌توانید با کمک اینترنت به‌ راحتی با درمانگر خود صحبت کنید. علاوه‌ بر این، مشاوره آنلاین، احساس راحتی بیشتری ایجاد می‌کند. برای مثال افرادی که قصد درمان اختلالات وسواس را دارند می توانند از مشاوره درمان وسواس فکری ویکی روان آنلاین و تلفنی بدون نیاز به حضور در کلینیک وسواس فکری استفاده کنند.

گاهی ممکن است مشاور مد نظر شما، در شهر دیگری باشد که در این صورت دسترسی به او دشوار است. در نتیجه می‌توانید با استفاده از مشاوره آنلاین، با درمانگر مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

مشاور آنلاین کیست؟

مشاور آنلاین روانشناس سایت ویکی روان

مشاوره آنلاین قدمتی طولانی دارد. به‌طوری‌که سال‌ها پیش، روانشناسانی مانند فروید برای کمک به مراجعان، با آنها نامه‌نگاری می‌کردند بنابراین، این روش مربوط به عصر تکنولوژی نیست بلکه تقریبا از زمان به‌وجود آمدن رشته روانشناسی، وجود دارد.

مشاور آنلاین، فردی است که مدرک دانشگاهی در زمینه روانشناسی را دارد و دوره‌های آموزشی مختلفی را در این باره گذرانده است. درواقع مشاوران آنلاین همان روانشناس‌های حضوری هستند که امکان جلسات غیرحضوری را نیز برای مراجعان خود فراهم کرده‌اند. دقیقا همان چیزی که در سایت مشاوره روانشناسی ویکی روان و دیگر پلتفرم های مشاوره غیرحضوری مانند سایت سیمیاروم انجام می شود.

گاهی افراد گمان می‌کنند که مشاور آنلاین تخصص و مهارت لازم را ندارد و به همین دلیل جلسات درمانی را به‌طور غیرحضوری برگزار می‌کند اما این موضوع به‌هیچ‌وجه درست نیست. برعکس، مشاوره آنلاین به‌دلیل عدم ارتباط چشمی مستقیم و مشخص نبودن زبان بدن مراجع می‌تواند برای درمانگر بسیار سخت‌تر از مشاوره حضوری باشد بنابراین، مشاور آنلاین فردی است که تجربه و مهارت بسیار بالایی دارد و می‌تواند از پشت دوربین، احساسات مراجع را شناسایی کرده و به او کمک کند.

متخصص و مشاور آنلاین فردی است که علم به‌ روز و مدرک معتبر دارد. این درمانگر با دانش و مهارت بالایی که دارد می‌تواند حتی در شرایط اضطراری به شما کمک کند. برخی افراد که مشکل ترس از اجتماع دارند، کاندیدای مناسبی برای دریافت مشاوره آنلاین هستند و می‌توانند به‌طور اینترنتی ویزیت شوند.

همچنین در این‌ نوع مشاوره، مراجعه به درمانگر خود احساس راحتی بیشتری می‌کند بنابراین، این روش برای مشکلاتی که تابو هستند مانند مسائل جنسی، توصیه می‌شود. مشاور آنلاین با علم و تجربه‌ای که دارند می‌تواند ارتباط موثری با مراجع برقرار کرده و مشکلات او را برطرف کند.

مشاوره آنلاین ویکی روان

روان درمانی آنلاین

پس از دریافت اطلاعاتی در مورد مشاوره آنلاین و درمانگرانی که به روش غیرحضوری مراجع می‌بینند، لازم است تا یک مجموعه معتبر در این زمینه بیابید تا بتوانید از تخصص درمانگران آن اطمینان حاصل کنید.

مرکز مشاوره ویکی روان، یک مجموعه درمانی معتبر است که امکان مشاوره غیرحضوری را برای مراجعان از سراسر دنیا فراهم کرده است. افراد با هر مشکلی می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه مراجعه کرده و از متخصصان روانشناس، کمک بگیرند.

این مجموعه بستری را فراهم کرده است تا افراد بتوانند بدون هیچ‌ مشکل فنی با مشاور خود ارتباط بگیرند. همچنین در این مجموعه می‌ توانید مشاوره فوری نیز دریافت کنید. از دیگر ویژگی‌های این مجموعه این است که از متخصصان حرفه‌ای و باتجربه تشکیل‌شده تا این افراد بتوانند به بهترین شکل به رفع مشکلات مراجعان بپردازند. برای استفاده از خدمات مشاوره آنلاین روانشناسی برای خارج از کشور ویکی روان امکان دسترسی به خدمات خود را برای فارسی زبان هایی که خارج از ایران اقامت دارند نیز فراهم کرده است تا بتوانند با درمانگر هم‌ فرهنگ خود صحبت کنند.

مشاوره آنلاین و غیرحضوری کمک می‌کند تا اگر در شهر و روستاهایی هستید که دسترسی به درمانگر مشکل است، بتوانید از طریق اینترنت، کمک حرفه‌ای و تخصصی دریافت کنید. تعرفه جلسات مشاوره در این مجموعه مطابق با سازمان نظام روانشناسی است که این موضوع نشان از قانونمند بودن این مرکز دارد.

جمع‌ بندی

حال که با مشاوره آنلاین روانشناسی، روش برگزاری و مزایای آن آشنا شده‌اید، می‌توانید برای رفع مشکلات خود از این روش استفاده کنید. همان‌طور که گفته‌ شد wikiravan یک مجموعه معتبر در زمینه خدمات روانشناختی است که سال‌های طولانی از فعالیت آن می‌گذرد.

این مجموعه متخصصان مختلفی در زمینه‌های مختلف دارد و هر فردی می‌تواند از خدمات آن بهره‌مند شود. نحوه برگزاری این جلسات آنلاین را در قالب ویدیو آموزش داده اند تا مراجعان راحت‌تر با این روش ارتباط برقرار کنند. علاوه‌بر مزایای زیاد مشاوره آنلاین و کیفیت بالای کار متخصصان این مجموعه، هزینه خدمات آن بسیار مناسب است. به این ترتیب همه افراد می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و مشکلات خود را برطرف کنند.

برای کسب اطلاع بیشتر و رزرو جلسه می توانید با شماره تلفن این مجموعه (۰۲۱۹۱۰۹۹۱۱۰) تماس گرفته یا از چت پشتیبانی سایت کمک بگیرید.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha