۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
دلالان مانع از واردات خودروهای دست دوم شدند
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

دلالان مانع از واردات خودروهای دست دوم شدند

اردبیل- بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر اینکه دلال ها مانع اصلی در واردات خودروهای دست دوم به کشور هستند، گفت: انتظار می رود در این فرآیند مصوبه مجلس به دقت اجرایی و عملیاتی شود.

صدیف بدری در گفت و گو با بازار، اظهار کرد: همچنان شاهد تولید بی کیفیت خودروهای ایرانی هستیم که حتی خودروسازان با جان ملت بازی می کنند در حالی که با باز کردن مسیر واردات خودرو به راحتی می توان تعادل در بازار را برقرار کرد.

وی تصریح کرد: استیضاح وزیر و بهبود برخی از رویکردها در حوزه حمایت از خودروسازان شرایط بازار را متفاوت کرده و همچنان انتظار می رود روند کاهشی قیمت خودروی داخلی را شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی استیضاح را آخرین حربه مجلس در برخورد با وزرا اعلام کرد و گفت: هنوز مجلس به این نتیجه نرسیده که رئیس جمهور را استیضاح کرده و یا مورد سؤال و جواب قرار دهد.

بدری به پروژه راه آهن اردبیل به عنوان خط ریلی اولویت دار دولت اشاره کرد و افزود: امکان بهره برداری راه آهن اردبیل – میانه تا پایان سال وجود دارد به شرط آن که ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن اختصاص پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار راه اندازی راه آهن اردبیل – میانه، ردیف اعتباری در بودجه سال ۱۴۰۲ برای راه آهن اردبیل – پارس آباد و اتصال آن به شبکه ریلی پیش بینی شده که امیدواریم این مسیر ریلی نیز به سرعت طراحی و اجرایی شود.

بدری اضافه کرد: قرار است استان اردبیل از طریق راه آهن بستان آباد نیز به شبکه ریلی شمالغرب کشور متصل شود که در این حوزه اقدامات و برنامه ریزی های خوبی آغاز شده است.

وی بیان کرد: در کنار این طرح ها و پروژه ها، پیگیر راه اندازی منطقه آزاد اردبیل هستیم که باید از بین چهار نقطه معرفی شده، یک نقطه به انتخاب دولت معرفی شود تا محدوده منطقه آزاد از آن نقطه شروع شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد طرح ساماندهی کارکنان و پرسنل شاغل در ادارات ادامه داد: بعد از ایرادات شورای نگهبان در طرح ساماندهی کارکنان تعداد کمی از افراد برای تبدیل وضعیت در نظر گرفته شده که انتظار می رود هر چه سریعتر مقدمات تبدیل وضعیت آنها نیز فراهم آید.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • 000000 US ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۶
      4 0
      این چه دلالی هست که از مجری قانون بالاتره...