۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
راه‌اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد

راه‌اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین

رییس سازمان راهداری از راه‌اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین خبر داد و گفت: این پویش با هدف معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ایجاد شده برای تسهیل و تسریع درجابه‌جایی زائران در نظرگرفته شده است.

به گزارش بازار، داریوش امانی معاون وزیر راه راه و شهرسازی و رئیس این سازمان، در نشست هماهنگی جابه‌جایی زائران اربعین حسینی با حضور معاونان، مدیران ستادی و حضور ویدیو کنفرانسی مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسرکشور گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در ادارات کل استان‌های مرزی، بخش قابل توجهی از پروژه های مربوط به توسعه زیرساخت ها از جمله محوطه سازی و آسفالت، نصب سایه‌بان‌ها، امکانات سرویس‌های بهداشتی و منظرآرایی پایانه‌ها، به اتمام رسیده و امکان خدمات‌رسانی مطلوب‌تر نسبت به سال گذشته فراهم شده است.

وی با بیان این که مهم ترین دغدغه این سازمان، جابه جایی اوج عظیم زائران در زمان بازگشت در روز اربعین و روز بعداز آن به ویژه در مرز مهران است، افزود: امسال در سایر مرزهای غربی از جمله خسروی در استان کرمانشاه، باشماق در مرز کردستان و تمرچین در استان آذربایجان غربی، امکانات و زیرساخت‌های خوبی برای تردد زائران فراهم شده است که در صورت هدایت بخشی از زائران به این مرزها، از ازدحام در مرز مهران کاسته می شود.

امانی خاطرنشان کرد: تحلیل وضعیت ایمنی جاده‌ها و شناسایی گره‌های ترافیکی یکی از موضوعات مهمی است که در دستور کار ادارات استانی قرار دارد و برای رفع مشکلات ترافیکی، اقدامات لازم انجام می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی پویش راه نجات در ایام اربعین خبر داد و افزود: این پویش با هدف معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ایجاد شده برای تسهیل و تسریع در جابه‌جایی زائران در نظرگرفته شده است و نیروهای راهداری سراسر کشور خدمات رسانی مستمر به مسافران جاده ای ارایه می کنند.

گفتنی است در بخش دیگری از این نشست معاونین ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، دیدگاه ها و پیشنهادهای راهبردی به منظور انجام هماهنگی های بیشتر و خدمات رسانی هرچه مطلوب تر در ایام طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی ارایه کردند.

کد خبر: ۲۳۷٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha