۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
اولویت اشتغال در معدن «ظفتک» با بومیان است
فرماندار ریگان:

اولویت اشتغال در معدن «ظفتک» با بومیان است

ریگان- آبیار، فرماندار ریگان با اشاره به انجام کارهای مقدماتی معدن «ظفتک» گفت: به زودی شاهد آغاز به کار این معدن خواهیم بود و اولویت اشتغال با بومیان است.

مراد آبیار در خصوص وضعیت اشتغال در ریگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این شهرستان اظهار کرد: ریگان شهرستانی جوان با جمعیت پویا و جویای کار است.

وی با اشاره به اهمیت مهارت آموزی جوانان متناسب با نیاز بازار کار ریگان افزود: در حوزه صنعت و کشاورزی با توجه به نیاز به فرآوری و بسته بندی خرما، کارگاه هایی در این شهرستان ایجاد شده است.

آبیار با اشاره به معادن فراوان شهرستان ریگان اظهار کرد: اقداماتی هم در این حوزه انجام شده است.

کارهای مقدماتی معدن ظفتک انجام شده و ان شاالله آغاز به کار این معدن را شهرستان شاهد خواهیم بود و ایجاد اشتغال پایدار برای شهرستان خواهد داشت

وی گفت: کارهای مقدماتی معدن ظفتک انجام شده و ان شاالله آغاز به کار این معدن را شهرستان شاهد خواهیم بود و ایجاد اشتغال پایدار برای شهرستان خواهد داشت.

آبیار با اشاره به اینکه اشتغالزایی در معدن باید با اولویت بومی های منطقه باشد، با توجه به احداث راه دسترسی معدن گفته شده، امروز آماده هر گونه فعالیت و ایجاد کارخانه در منطقه است.

وی عنوان کرد: امیدواریم سرمایه گذار این معدن هر چه سریعتر کار را شروع کند و بومیان و متخصصان می توانند در آن مشغول به کار شوند.

راه اندازی ناحیه صنعتی در ریگان

فرماندار ریگان گفت: در حوزه مشاغل خانگی، اشتغال های خرد و واحدهای کوچک مقیاس اقداماتی در دست انجام است.

وی با اشاره به حمایت از سرمایه گذاری در ریگان افزود: جلسات مکرری با افراد علاقمند به سرمایه گذاری در ریگان برگزار شده و زمینه سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان ریگان فراهم شده است.

آبیار با اشاره به جدا شدن گنبکی از ریگان عنوان کرد: در صدد هستیم در شهرستان ریگان ناحیه صنعتی را راه اندازی کنیم که می تواند نقش موثری در ایجاد اشتغال ایفا کند.

کد خبر: ۲۳۷٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha