۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱
تخصیص خط اعتباری تسهیلات به منظور احیای واحدهای راکد در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲
مدیر کل اشتغال استانداری بوشهر خبر داد:

تخصیص خط اعتباری تسهیلات به منظور احیای واحدهای راکد در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲

بوشهر- مدیر کل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از تخصیص خط اعتباری تسهیلات به منظور احیای واحدهای راکد در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ضرغام حیدریه مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر صبح امروز با همراهی فرماندار شهرستان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در سفر به شهرستان دشتستان از گلخانه‌ها و برخی مراکز تولیدی این شهرستان بازدید و در جریان آخرین وضعیت این طرح‌ها قرار گرفت.

مدیر کل سرمایه ‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر با اشاره به سیاست‌ها و اولویت‌های تیم اقتصادی استان اظهار داشت: حمایت از تولید کنندگان استان و ایجاد فرصت های جدید شغلی و همچنین احیای واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد.

حیدریه در بازدید از گلخانه میوه‌های گرمسیری که تحت کشت درخت موز است ابراز داشت: دشتستان ظرفیت کشاورزی ارزشمندی دارد و با سرمایه ‌گذاری در این حوزه، اشتغال مناسبی ایجاد می شود.

وی ضمن ضرورت توجه به تنوع محصولات تحت کشت در گلخانه های شهرستان، بهره مندی از دانش به عنوان یک نهاده در بخش کشاورزی را عامل موفقیت اینگونه نوآوری ها برشمرد.

مدیر کل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر همچنین با حضور در محل طرح راکد کشتارگاه صنعتی، به پای سخنان مجری طرح نشسته و آخرین وضعیت طرح و راهکارهای احیای آن را بررسی کرد.

حیدریه از تخصیص خط اعتباری تسهیلات به منظور احیای واحدهای راکد در قالب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی در بازدید از طرح نیمه تمام مرغداری گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای دشتستان نیز گفت: این طرح بزرگ با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد با تامین اعتبار تسهیلاتی تکمیل می شود.

حیدریه با تاکید بر اولویت‌دار بودن طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا در زمینه بهره‌مندی از تسهیلات، تأمین مالی اینگونه طرح‌ها را خواستار شد.

در پایان بازدیدها، نشست تخصصی حوزه کار و اشتغال با حضور مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر، مدیرکل اقتصادی و دارایی استان، فرماندار شهرستان دشتستان، معاونین، مسئولین و کارشناسان دستگاه‌های اقتصادی و نهادهای حمایتی فعال در عرصه تولید، سرمایه گذاری و اشتغال، برگزار شد.

حیدریه مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری بوشهر به تبیین دستورالعمل اجرایی تبصره 18 قانون بودجه سال 1402 پرداخت و در ارتباط با مسائل مختلف اقتصادی شهرستان، بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر: ۲۳۷٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha