۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
لزوم ثبات در مراودات تجاری و بازرگانی از مرز مهران
استاندار ایلام تاکید کرد

لزوم ثبات در مراودات تجاری و بازرگانی از مرز مهران

ایلام - استاندار ایلام بر لزوم ثبات روزانه در مراودات تجاری و بازرگانی از مرز مهران تاکید کرد و گفت: بازگشایی کامل مرز تجاری مهران خواسته مردم و مسئولان استان است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به مشکلات مردم شد و افزود: اینکه می بینیم برخی مدیران در ارتباط با مسائل و مشکلات مردم سفت و سخت عمل می کنند و با نه گفتن های مداوم جریان خدمت رسانی را سخت و نفس گیر می کنند، این هنر مدیریتی نیست بلکه عین تنگ نظری است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به از سر گیری فعالیت های تجاری در مرز مهران، تاکید کرد: در حال حاضر دو روز در هفته مرز تجاری مهران باز است و ما دنبال ثبات بازار روزانه در مراودات تجاری و بازرگانی هستیم.

وی از پیگیری های خود با مسئولان ارشد کشور در خصوص بازگشایی کامل مرز تجاری مهران گفت و تصریح کرد: در این رابطه با وزیر کشور دیدار داشته و خواستار پیگیری موضوع از طرف وزارت کشور و وزارت خارجه شده ایم و قرار است در نشست مشترک وزرای کشور دو طرف ایران و عراق این موضوع پیگیری شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در پایان گفت: در تدارک برگزاری جلسه مشترک با استاندار واسط عراق در ارتباط با وضعیت تجاری استان هستیم.

گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات واحد خوراک دام و طیور دره شهر، تعاونی ۱۸۸ ایل کابل مربوط به صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی دره شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ شد.

کد خبر: ۲۳٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha