۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
خدمات‌ رسانی هزار باب مجتمع خدماتی رفاهی به زائران اربعین حسینی

خدمات‌ رسانی هزار باب مجتمع خدماتی رفاهی به زائران اربعین حسینی

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری سازمان راهداری گفت: در حال حاضر یکهزار و ۵ مجتمع خدماتی رفاهی در سطح شبکه راه‌های کشور در حال بهره‌برداری و آماده خدمات‌رسانی به مسافران و زائران اربعین حسینی است.

به گزارش بازار، غلامحسین دغاغله مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری، نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌های این سازمان با اشاره به افزایش نظارت‌ها بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی در آستانه سفرهای اربعین حسینی اظهار کرد: میانگین توزیع مجتمع‌های خدماتی رفاهی، در هر ۸۸ کیلومتر یک باب مجتمع است.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری، نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عنوان کرد: کمیته ویژه نظارت بر بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی رفاهی با عضویت دستگاه‌های اجرایی و مراجع ذیربط در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل و مقرر شده به منظور نظارت هر چه بیشتر از ظرفیت ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها نیز استفاده شود.

دغاغله خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش‌های ثبت‌شده در سامانه نظارت، از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۳۲۲ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی توسط کمیته ویژه نظارت استانی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌رو بودن سفرهای اربعین حسینی و ضرورت آمادگی کامل با هدف ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائران در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، شیوه‌نامه نحوه نظارت بر بهره‌برداری از این مجتمع‌ها در ابتدای تیر ماه به ادارات‌ کل استانی ابلاغ شده تا بر اساس آن نظارت‌ها توسط کمیته ویژه نظارت در سطح استان‌ها، شهرستان‌ها و همچنین روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها آغاز شود.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری، نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌های این سازمان تصریح کرد: بر اساس این شیوه‌نامه تا بیستم تیر ماه، یک مرحله بازدید از همه مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره‌برداری در شبکه راه‌های ارتباطی انجام و نواقص موجود به سرمایه‌گذاران این مجموعه‌ها ابلاغ شده تا در مهلت تعیین شده (پایان تیر ماه) نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری، نظارت بر بهره‌برداری و امور آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همچنین به همه بهره‌برداران مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در حال بهره‌برداری ابلاغ شده تا تمهیدات لازم در خصوص تعمیر، بازسازی، تجهیز موارد مربوط به نگهداری و بهره‌برداری از فضاهای عمومی مانند نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی انجام شود.

دغاغله با اشاره به بازدید مستمر از مجتمع‌های خدماتی رفاهی و نحوه خدمات‌رسانی آن‌ها از پیش از آغاز تا پایان سفرهای اربعین، عنوان کرد: در راستای نظارت هر چه بیشتر بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی واقع در مسیرهای تردد زائران حسینی و همچنین محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی، بازدید نیروهای ستادی نیز از ابتدای مرداد ماه آغاز و نواقص موجود به ادارات‌کل تابعه استانی ابلاغ و اعلام شده است.

وی توضیح داد: در این راستا بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، کردستان، همدان، و... انجام شده و در روزهای آینده نیز استمرار خواهد داشت.

کد خبر: ۲۳۷٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha