۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
فراخوان سایپا برای نصب عایق حرارتی خودروی ساینا S دوگانه‌سوز
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا خبر داد

فراخوان سایپا برای نصب عایق حرارتی خودروی ساینا S دوگانه‌سوز

­تیموری، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: برای رفع مشکل عایق حرارتی خودروی ساینا فراخوان داده ایم.

به گزارش بازار، محمدعلی تیموری در پاسخ به انتقاد رئیس سازمان ملی استاندارد از حذف عایق حرارتی اگزوز این خودرو، افزود: رویکرد عملکردی گروه خودروسازی سایپا این است که خودروهای تولیدی با بالاترین سطح کیفیت به بازار عرضه شوند بنابراین در ۱۹ ماهه گذشته که گروه مدیریتی تغییر کرده است، آن ایراداتی را که باعث نارضایتی مشتری می‌شد حذف کردیم.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته خودروهای گازسوز در خط تولید سایپا نبوده و هم اکنون به سمت تولید خودروهای عمومی و کار پیش می‌رویم؛ عایق حرارتی روی مخزن اگزوز است و موضوعی نیست که ایمنی را زیر سوال ببرد و حاکی از بی کیفیتی محصول باشد.

مدیر عامل سایپا ضمن عذرخواهی از مردم برای تشویش اذعان عمومی گفت: اعلام شد این عایق حرارتی یک مسئله کیفی بوده است؛ موضوع عایق، ارتباطی با ایمنی و کیفیت عملکردی خودرو ندارد و تغییر رنگ اعلام شده فقط تغییر ظاهری بوده و تاثیری بر عملکرد، کیفیت و شاخص ایمنی هیچ‌یک از اجزای خودروی ساینا S دوگانه‌سوز ندارد.

تیموری افزود: اکنون برای جلب رضایت مشتری فراخوان داده ایم، همانطور که می‌دانید در کل دنیا فراخوان یک مسئله عادی است و ارتباطی با ایمنی و بی کیفیتی محصول ندارد.

در روزهای گذشته؛ رئیس سازمان ملی استاندارد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما از تخلف محرز سایپا در حذف عایق منبع اگزوز خودروی ساینا خبر داد.
اسلام پناه افزود: این خودرو در سایت کاشان تولید شده بود و بعد از بررسی‌های لازم متوجه شدیم که فیلم منتشر شده در فضای مجازی صحت دارد بر همین اساس شدیدترین برخورد را با تولیدکننده خواهیم داشت و همچنین با شرکت بازرسی مستقر در این سایت تولیدی برخورد شد و ممکن است تعلیق شود.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha